Altså pupper?!

Nærmer meg alderen der ja.. har kanskje vært sånn siden midten av 30 årene, og de blir stadig vondere og større. Og større orker jeg ikke, store nok :p
Jeg vet ikke helt når jeg har det der lenger siden jeg ikke har mensen, men det er perioder som jeg ikke engang klarer å ha på bh.

Hehe, for min del kunne de godt blitt større, sett bort ifra ømheten :p Men sånn seriøst, siden du ikke har "normal" syklus og opplever at de er vonde ganske konstant kan det jo godt mulig være en hormonforstyrrelse, som andre nevner. Uansett ikke godt å ha det sånn, utrolig vondt og ikke minst hemmende i hverdagen.

Hehe, for min del kunne de godt blitt større, sett bort ifra ømheten :p Men sånn seriøst, siden du ikke har "normal" syklus og opplever at de er vonde ganske konstant kan det jo godt mulig være en hormonforstyrrelse, som andre nevner. Uansett ikke godt å ha det sånn, utrolig vondt og ikke minst hemmende i hverdagen.
Puppene mine har vokst fra en A cup til nå en G på 4 år, skulle tro jeg var i tenårene..
så du kan gjerne få litt :p hihi
Samtidig er de fryktelig vonde og nå begynner jeg å bli litt lei. For ja som du sier det påvirker jo hverdagen.

Jeg blir ganske hormonell påvirket og har til tider i mens syklusen ømme bryster. Men det er ganske fast tidspunkt i syklusen ( rundt eggløsning som regel) og så avtar det.

Har også opplevd å bli ekstra øm av feks bruke feil type bh som ikke støtter nokk eller om jeg går for lenge uten bh/støtte. ( har dd/E cup i strl på brystene)

men å gå rundt å ha konstant vondt å sårt og ømt tenker jeg nok ikke er helt vanlig. Å ville oppsøkt lege for det for å være helt sikker:-)

Back
Topp