Altså... dette med å bære tungt

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Hva er tungt?
Og hvorfor tåler jeg ingenting?

Min kjæreste påpekte her om dagen at han skjønte ikke hvorfor noen kan trene,klatre,løpe bla bla bla tidlig i svangerskapet mens noen ikke kan gjøre noe. Dette kom jo fordi jeg fortalte at jeg ikke våger å løfte sofaen pga jeg er redd for å skade den lille å fremprovosere noe.

Jeg merker mensmurringene tar seg opp etter jeg har gått tur,løftet tunge bæreposer hjem fra butikken osv. Er det sånn for dere også?
Dette resulterer jo at jeg ikke helt våger å pushe på med noe....
 
Sniker litt. Det du er vant til å gjøre før svangerskapet er greit. F.eks, jeg bærer gutten på 13 kg, men hadde ikke løftet en sofa. Derfor kan de som trener og klatrer mye før svangerskapet, fortsette med det, til en viss grad.
 
Sniker litt. Det du er vant til å gjøre før svangerskapet er greit. F.eks, jeg bærer gutten på 13 kg, men hadde ikke løftet en sofa. Derfor kan de som trener og klatrer mye før svangerskapet, fortsette med det, til en viss grad.
Ahh ja Ok. Men burde man stoppe opp med det en gjør på når man får murringer eller er det bare naturlig og ingenting å tenke på ?
 
Ville stoppet og roet ned, helt klart. Kroppen er flink til å si ifra når det er nok=)
Ja, det er jo sant ..:) Viktig å lytte til kroppen ! Derfor jeg blir så stresset,for jeg får murringer veldig lett.., kanskje det bare er for det er tidlig i svangerskapet eller noe, men....
 
Ja, det er jo sant ..:) Viktig å lytte til kroppen ! Derfor jeg blir så stresset,for jeg får murringer veldig lett.., kanskje det bare er for det er tidlig i svangerskapet eller noe, men....
Vil nok kjenne litt på det fremover. Livmoren skal vokse godt. Men ta det bare litt med ro i begynnelsen. Senere er man "uovervinnelig". Nesten.. hihi
 
Back
Topp