Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LissyjaneHaha ...[:D]Nei men seriøst..
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Fins det en ny kunde knapp..?
hehehe..[:-]
Hahahahaha[8D]
ORIGINAL: fredagstrollOverføre nr..? sånn at jeg har det samme nr..? men nå har jeg jo telenor...[:-]Kan jo ikke ha samme nr da..?
du må velge hvilken du vil ha, trykk bestill så kommer du til hvilket nr vil du overføre.. da kommer du nok videre
ORIGINAL: fredagstrollOverføre nr..? sånn at jeg har det samme nr..? men nå har jeg jo telenor...[:-]Kan jo ikke ha samme nr da..?
du må velge hvilken du vil ha, trykk bestill så kommer du til hvilket nr vil du overføre.. da kommer du nok videre
eller..?
ORIGINAL: *Musti*Men jeg har jo avtale hos telenor frem til mars...Derfor jeg vil bytte for telenor er så forbanna dyrt..
eller..?
Ja,så fremt du ikke har avtale hos telenor,kan du bytte operatør [:)] Jeg gikk fra Chess til OneCall p.g.a gavepakka [:)]
eller..?
ORIGINAL: *Musti*Men jeg har jo avtale hos telenor frem til mars...Derfor jeg vil bytte for telenor er så forbanna dyrt..
eller..?
Ja,så fremt du ikke har avtale hos telenor,kan du bytte operatør [:)] Jeg gikk fra Chess til OneCall p.g.a gavepakka [:)]
ORIGINAL: ¤Esme¤Hehee så bra..[:D][:D]Jeg maser FÆLT her nå men jeg skjønner ikke så mye av dette..
Når året er omme blir den over til "Folkepakka" eller et annet abonnement om du vil det.
For meg er nok Folkepakka det som er best siden jeg ikke ringer så mye men sender masse sms.
TUSEN TAKK frkVill(e)iTrusa, no blir det OneCall på meg også.
ORIGINAL: ¤Esme¤Haha..[:D]HAr ikke tlf skrekk men snakker helst ikke i tlf med sånne folk om jeg kan unngå det...de snurrer meg bare rundt fingeren også vips har jeg ett enda dyrere enn jeg hadde før..[:-]
Helt nederst på førstesiden dem er det en sånn Bestillingshjelp knapp. Der skriver du inn navn og tlf nr ditt så ringer de deg.
Og har du tlf skrekk så; DETTE KLARER DU! Tenk så mye penger du kommer til så spare!! GO FOR IT GIRL!!