Altså....Ang OneCall

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg vil liksom bli kunde der da...og kjøpe abb og mobil...men det går jo ikke an å logge inn,få passord og brukernavn eller noe..?
Wtf..?[:-]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Fins det en ny kunde knapp..?
hehehe..[:-]

Hahahahaha[8D]
Haha ...[:D]Nei men seriøst..
Jeg finner bare logg inn,og det kan jeg jo ikke siden jeg ikke er One Call kunde.....hjvordan i huleste faen blir jeg det da..???

ORIGINAL: Lissyjane

Var inne og så selv nå... Hmmm .. Du trykket inn mobil nummer ditt og trykket for å få passord?
Jaa...går ikke,siden det ikke er registrert hos One Call...DAAAAAAAAAAAAAAAAAA[:-]

du må velge hvilken du vil ha, trykk bestill så kommer du til hvilket nr vil du overføre.. da kommer du nok videre

ORIGINAL: fredagstroll

du må velge hvilken du vil ha, trykk bestill så kommer du til hvilket nr vil du overføre.. da kommer du nok videre
Overføre nr..? sånn at jeg har det samme nr..? men nå har jeg jo telenor...[:-]Kan jo ikke ha samme nr da..?
eller..?

Overføre nr..? sånn at jeg har det samme nr..? men nå har jeg jo telenor...[:-]Kan jo ikke ha samme nr da..?
eller..?

Ja,så fremt du ikke har avtale hos telenor,kan du bytte operatør [:)] Jeg gikk fra Chess til OneCall p.g.a gavepakka [:)]

ORIGINAL: *Musti*

eller..?

Ja,så fremt du ikke har avtale hos telenor,kan du bytte operatør [:)] Jeg gikk fra Chess til OneCall p.g.a gavepakka [:)]
Men jeg har jo avtale hos telenor frem til mars...Derfor jeg vil bytte for telenor er så forbanna dyrt..

eller..?

Klart du kan [:D]

ORIGINAL: *Musti*

eller..?

Men jeg har jo avtale hos telenor frem til mars...Derfor jeg vil bytte for telenor er så forbanna dyrt..

Da må du ordne nytt nr.. Hvis du skal fortsette med samme nr,må du betale gebyr til telenor for avtalebrudd..

Ja jeg vet jeg må det men det har jeg ikke råd til nå....Har regnet på det og det blir uansett biligere for meg om jeg har dette nr nå,men ikke bruker telefonen og kjøper meg en billigere en ....Blir uansett billigere sånn sett,er helt sykt dyrt det jeg har nå.

inne på onecall sin side går du innpå "abonnement", så trykker du bestill på det abonnementet du vil ha...

ORIGINAL: elva*

inne på onecall sin side går du innpå "abonnement", så trykker du bestill på det abonnementet du vil ha...
Men hvordan får jeg da kjøpt mobilen..?Er det sånn at alle mobiler der inne kan man bruke uansett abb..?

ORIGINAL: ¤Esme¤

Og da,mens jeg er på nett her.....HVILKET OC abb er billigst..????

Akkurat nå er det vel "Gavepakka".
Ja var den jeg så på skjønner du...MEN...spm er jo hvor dyr blir den når året er slutt..

Når året er omme blir den over til "Folkepakka" eller et annet abonnement om du vil det.
For meg er nok Folkepakka det som er best siden jeg ikke ringer så mye men sender masse sms.

TUSEN TAKK frkVill(e)iTrusa, no blir det OneCall på meg også.

Hehee så bra..[:D][:D]Jeg maser FÆLT her nå men jeg skjønner ikke så mye av dette..
Jeg må skrive mitt nr ,det som jeg har nå for å bestille...men da har jeg jo samme nr som før,men det har jeg jo kjøpt hos telenor...JIS...skjønner ikke en dritt..

Helt nederst på førstesiden dem er det en sånn Bestillingshjelp knapp. Der skriver du inn navn og tlf nr ditt så ringer de deg.
Og har du tlf skrekk så; DETTE KLARER DU! Tenk så mye penger du kommer til så spare!! GO FOR IT GIRL!!

Haha..[:D]HAr ikke tlf skrekk men snakker helst ikke i tlf med sånne folk om jeg kan unngå det...de snurrer meg bare rundt fingeren også vips har jeg ett enda dyrere enn jeg hadde før..[:-]

BTW...HELVETE,jeg ennsa ikke siggen din før nå......NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp