ALTSÅ

ORIGINAL: *STANLEY tha bitch*

ORIGINAL: mum2D

STANLEY LEFT THE BV

Etter hva jeg har lest, så er det like greit. Og du kan godt bare forbli vekke. Du oppfører deg som en drittunge, og om du IKKE skjønte det. Så er du heller ikke veldig ønsket her inne.[>:]

ÅHHH e eg ikkje, off nå blei eg leie mg. FY fader altså....... Da bør dere kanskje si det til ver person som kødder til her inne??????? Eller må ein lage kosemoseoverdoseklemme tråder så e alt bra igjen som folk pleier og gjør

Syns denne tråden kan avsluttes nå. Stanley tha bitch trenger ikke mer av vår tid. God natt.

Kranglefanten: Nå skuffer du meg her!!![:D] Å sette deg tilbake og le er ikke din jobb! 

ORIGINAL: Melines

Kranglefanten: Nå skuffer du meg her!!![:D] Å sette deg tilbake og le er ikke din jobb! 

Jeg følte litt for litt forandring...sånn akkurat i dag.

Nå skal det sies at Noah har fått en helvettes diarè, og driter hvert 10. minutt. Bruker 5 minutter for å vaske, tørke og smøre..så prøve å få han til å slutte å være krakilsk før det er på'an igjen. Ellers hadde jeg gledelig tastet tastene varme[8D]

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: Melines

Jeg følte litt for litt forandring...sånn akkurat i dag.

Nå skal det sies at Noah har fått en helvettes diarè, og driter hvert 10. minutt. Bruker 5 minutter for å vaske, tørke og smøre..så prøve å få han til å slutte å være krakilsk før det er på'an igjen. Ellers hadde jeg gledelig tastet tastene varme[8D]

Ouch!! Da er du tilgitt under tvil!!! God bedring til pjokken!!

Kjenner at jeg er veeeldig glad jeg ikke oppdaget denne tråden da det brant som værst, kjenner jeg er sliten etter å ha lest bare den første siden, ALTSÅ!

Gah, IQ og EQ er en fin bil![8D]

Oi, her er det noe jeg ikke har fått med meg ja! Men jeg går like gjerne rett ut igjen, dette blir bare altfor dumt i mine øyne [:)] 

Seriøst!? Va d ingen som klarte å forstå at hu bare var ude på hekkan og fullifaen humør???  Dæven folk kan ver treige

ORIGINAL: Mamma_Til_Sjarmtroll

Seriøst!? Va d ingen som klarte å forstå at hu bare var ude på hekkan og fullifaen humør???  Dæven folk kan ver treige

Var vel ikke så vanskelig å forstå, men det virker jo ikke akkurat som om noen er hjemme der når man fortsetter å gnure på det i evigheter bare for å få flest folk på nakken. Nå er ikke jeg så opptatt at det må være koselig her inne til enhver tid men det der ble bare for dumt.

Sikkert! Jeg er jævlig slow i huet...
Hun tråkket vel rett og slett i salaten, så da var det vel heller lettere å komme etterpå å si at hun bare tulla... For det var nada snev av humor over dette what so ever![&:]

ORIGINAL: Jadasåneida

Sikkert! Jeg er jævlig slow i huet...
Hun tråkket vel rett og slett i salaten, så da var det vel heller lettere å komme etterpå å si at hun bare tulla... For det var nada snev av humor over dette what so ever![&:]

Mhm...som jeg skrev i den andre tråden...

"Nei men altså, det her er ikke snakk om å se en kødde tråd om den så treffer deg i panna. 
Det som har skjedd her var helt fantastisk tåpelig...hva er det du egentlig ville oppnå liksom?
Var det bare mangel på et liv som var årsaken?

Jeg syns faktisk, kødd eller ikke, du tråkket ganske godt i salaten i dag.. "

Jeg synes det blir litt teit når folk kommer med forslag til div. ting som en kan gjøre på landstreff osv....
F.eks dyreparken.....AT DEM ER FOR SMÅ?????????????????????? HALLLOOOOOOOOOOOO

Som å gå på peppes og oslos gater er dem store nok til? Der er det jo DØDS mye spennende for barn på gjennomsnittlig 10mnd å se på.

Eller sitte på cafè

Gå på babykino?

Når DERE drasser med dere barna på slike ting og mener dem er for små for dyreparken så begynne eg lure på hva dere mener så passer for barna da?

Ja her er det sikkert mye kødding ute å går![8|]

[:)]E d ikkje herligt....

Eg lige barnehage stadiumet eg

Ja tydeligvis! Regner med at det er deg selv du sikter til?

Først så innrømmer du å ha driti deg ut, også er det bare en spøk. Bestem deg er du snill.

[:)]
ORIGINAL: Jadasåneida

Ja tydeligvis! Regner med at det er deg selv du sikter til?

Først så innrømmer du å ha driti deg ut, også er det bare en spøk. Bestem deg er du snill.

Eg har aldri innrømmet og driti mg ud.....

om det var kun du som forsto det,så sier det vel mer om deg og hu enn det gjør om oss

ja her var det action

Back
Topp