ALTSÅ

Å herregud som jeg ler! PC'n rister på fanget her, og gubben bare glaner rart!
Snakk om å være usakelig, og å blåse ting opp...[8D]

hahahahah ja d tar jo heilt av her

blei jo ein ganske så underholdende søndagskveld i dag [:D] [:D]

ORIGINAL: Solaa

ORIGINAL: Kranglefanten

Om man skal være frekk og ufyselig, gjennomfør det og ikke lek tøff...[;)]

Kom igjen nå!!! Vis hvem du er!! JEG VEIT DU KAN!!

TADA HER E EG

Det her ble bare teit [;)]

kan vel ikke kalle det en diskusjon en gang.

Når det er sagt så har vi vært både på shopping, kafé, dyreparken, syden osv. når barna være har vært rundt 1 år. Har kost seg på alt.

ORIGINAL: bulemagen

du, ditt ekle kvinnemenneske (ja du veit hvem du er!!), bare så du veit det, så har jeg sendt PM til moderator...

JIPPI

dagens latter[8D][8D]

missoddsteen: vi får starte vår egen klubb for de "dårlige" mødrene som tar med barna til syden.

ORIGINAL: mama84

dagens latter[8D][8D]

missoddsteen: vi får starte vår egen klubb for de "dårlige" mødrene som tar med barna til syden.

La oss gjøre det[8D]

[:D][:D]

ORIGINAL: Solaa

dagens latter[8D][8D]

Det går sikkert greit om dere bare tar med barna i en dyrepark i syden [;)]

da vet jeg det dyreparken blir det[8D]

Hihihi....

fikk litt sånn BIM flachback nå... [:'(] [8D]
Noen legger ut en provosernde/over kanten tråd en søndagskveld, for å se hvor mange hun klarer å fyre oppunder. Og hun syntes det er meeeget underholdene. Vedkommende trenger en hobby..[8|].
Håper ikke slikt blir en gjenganger her inne.

Håper de som kunne komme hadde et supert landstreff, og håper vi kan være med neste gang. Om det nå blir på Hawaii eller i Gryllefjord... 

holder vel med at de får se en eller annen kakkelakk eller kamel[8D][8D]

ORIGINAL: bulemagen

du, ditt ekle kvinnemenneske (ja du veit hvem du er!!), bare så du veit det, så har jeg sendt PM til moderator...

NEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIII!
Nå ødelegger du jo morroa her for svingende![>:]

[8D]

kan bare vis han pappan hans å lage apelyder[8D][8D] der er jo julus jo, heheheheh

kan bare vis han pappan hans å lage apelyder[8D][8D] der er jo julus jo, heheheheh

Hehe

hahahahahahahahah e daue, hahahahah der fekk du sagt d [:D][:D]

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: *STANLEY tha bitch*

STANLEY LEFT THE BV

Takk for deeeeet!

VÆRSEGOD

STANLEY LEFT THE BV

Etter hva jeg har lest, så er det like greit. Og du kan godt bare forbli vekke. Du oppfører deg som en drittunge, og om du IKKE skjønte det. Så er du heller ikke veldig ønsket her inne.[>:]

ORIGINAL: mum2D

STANLEY LEFT THE BV

Etter hva jeg har lest, så er det like greit. Og du kan godt bare forbli vekke. Du oppfører deg som en drittunge, og om du IKKE skjønte det. Så er du heller ikke veldig ønsket her inne.[>:]

ÅHHH e eg ikkje, off nå blei eg leie mg. FY fader altså....... Da bør dere kanskje si det til ver person som kødder til her inne??????? Eller må ein lage kosemoseoverdoseklemme tråder så e alt bra igjen som folk pleier og gjør

Back
Topp