ALTSÅ

ORIGINAL: RenateTamara

ORIGINAL: NinaK78

ORIGINAL: Fru Katthult

Hehe, jaja. Ikke vært inne på lenge(i mine øyne[8D]), og dette er det første som møter meg [8D] BV is still the same [;)]

*lener meg tilbake*

Jeg sitter her (in real) med

Jeg også - faktisk. Derfor den passet så bra[:D][:D]

ORIGINAL: *STANLEY tha bitch*

Ja du e jo sånn du og[8D]

Ro, ro, ro din båt.
Ta din åre fatt.
Vuggende, vuggende,
vuggende, vuggende
over Kattegatt.

FINE SANGEN

MEN DOKK KAN JO IKKJE TA LANDSTREFFENE SERIØST NÅR DOKK SAMMENLIGNE DYREPARKEN ME DUBAI, HAWAII osv.....

ORIGINAL: Snekka

Hvor kommer det økonomiske inn i bildet her da?? Er dere klar over hvor dyrt det er å reise til dyreparken? Koster jo en formue å gå der en hel dag!

Eeeeeh...kremte...........Jeg bor rett i nærheten av Dyreparken,så for meg er det billigere enn å reise noen andre plasser i landet. Men reiser gjerne til Oslo neste gang om økonomien tilsier det[;)]

Ja du e jo sånn du og[8D]

Ro, ro, ro din båt.
Ta din åre fatt.
Vuggende, vuggende,
vuggende, vuggende
over Kattegatt.

FINE SANGEN

Illustrerer deg, om du ikke skjønte det..    
Åhhh tror du.....NEI du den tok eg ikkje altså

MEN DOKK KAN JO IKKJE TA LANDSTREFFENE SERIØST NÅR DOKK SAMMENLIGNE DYREPARKEN ME DUBAI, HAWAII osv.....

Beklager, men skjønte du ikke HUMOREN? du har vel ikke det du[8|] 
Kanskje du så ikkje fatte min humor???? ALLE HAR ULIKE HUMOR VET DU[:-]

har ikke sett eller lest noe av det du referer til,
men folk har da forskjellige meninger - simple as that.

Beklager, men skjønte du ikke HUMOREN? du har vel ikke det du[8|] 
Kanskje du så ikkje fatte min humor???? ALLE HAR ULIKE HUMOR VET DU[:-]

Jo takk for opplysningen.. men det vet jeg fra før..    MEN SÅ BRA FOR DEG DÅ:D

DET VA NÅ FA.... SYKT HVOR DERE HENGER DERE OPP FOR DET JEG SA MIN MENIG HERREGUD AT DET ER MULIGT...

MEN DET ER JO JÆVLIG FLOTT Å VITE AT EG FUCKE OPP DATTEREN MIN SITT LIV SIDEN VI SKAL REISE TIL DYREPARKEN I SOMMER FOR Å KOSE PÅ FERIETUR OG SE PÅ DYR OG GÅ PÅ LEKEPLASSEN OG MØTE STOREBROR SIN STORE HELT.....SUPER DIGG

Så får dere som skal dra me dere ongene på fly og dra til varmere steder for det e jo sikket SUPER KJEKT OG BRA for 1 ÅRINGER.....

OG SYKT AT DOKK HENGE DOKK OPP I NYE NICK, EG HAR VERT MEDLEM I OVER 5 ÅR SNART 6 MEN BRUKEREN MIN SOM EG HADDE VA D BARE TULL ME SÅ EG SLETTA MEG OG HAR TATT MIN TID FOR Å KOMME TBAGE FOR BV E FAKTISKT IKKJE ALT HER I LIVET.......

Du har glemt å slå av CAPS LOCK....

Og en av grunnene til at dere velger Dyreparken er vel gjerne for at dere har en større unge som har mer glede av Dyreparken enn lillesøster??
Dyreparken er sikkert knall, men i og med at det koster skjorta bare å komme seg inn der så tenker vi å dra dit når snuppen er større og får enda mer glede av det.. I år tenkte vi å vise han villsauene og hønsene på en gård 10 min kjøring fra her vi bor[:)] (Vi skal på ferie også altså...)

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: Snekka

Hvor kommer det økonomiske inn i bildet her da?? Er dere klar over hvor dyrt det er å reise til dyreparken? Koster jo en formue å gå der en hel dag!

OG KOR MYE KOSTA DET IKKJE Å REISA T OSLO FLY,TOG BUSS, HOTELL MAT OSV????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Husk at for mange koster det enda mer og reise til Kristiansand (mange må ta to fly). Også der er man avhengig av buss, hotell, mat osv...........................................................

ORIGINAL: Solaa

Det finne sikkert dyrepark på Hawaii også altså - og da kan vi jo ta et verdenstreff Med alle babyverdener [:D] fra hele verden lixom [:)]

Ahhhhh - deet hadde vært koselig det!

[;)]

ORIGINAL: *yummymummy*

ORIGINAL: bulemagen

hahaha, hissigpropp!! [8D][8D]

ja, men særiøst da! det hun sier er sant!
jeg kunne ikke vært mer enig i at dyreparken er mer passende iallefall, enn shopping og cafè besøk.
Noen som fikk med seg bildene jeg viste frem av lille tulla mi, fra når vi var på bondegård? hun STORKOSTE seg der! og hadde masse mer glede av å hilse på dyrene, enn om vi hadde dratt på kvadrat f.eks.

må si meg enig jeg også!

Sårry, kan ikke annet enn å LE av dette her.

Det finne sikkert dyrepark på Hawaii også altså - og da kan vi jo ta et verdenstreff Med alle babyverdener [:D] fra hele verden lixom [:)]

Ahhhhh - deet hadde vært koselig det!

Beste idèen så langt altså!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: bulemagen

STANLEY tha styggimunnen, skjønner godt at du ikke har vært her på BV med et nick på en stund, du er så stygg i kjeften at du blir sikkert snart utestengt herfra uansett, og takk for deeeet! [:)]

OG SÅ DA LAGER MAN BARE ET NYTT NICK HAHA

ORIGINAL: Kranglefanten

WOHOO D GJØR EG OG

ORIGINAL: Kranglefanten

Faan assa! Detta er BLODIG alvor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå ler jeg faktisk HØYT!

ORIGINAL: vestfold80

DET VA NÅ FA.... SYKT HVOR DERE HENGER DERE OPP FOR DET JEG SA MIN MENIG HERREGUD AT DET ER MULIGT...

MEN DET ER JO JÆVLIG FLOTT Å VITE AT EG FUCKE OPP DATTEREN MIN SITT LIV SIDEN VI SKAL REISE TIL DYREPARKEN I SOMMER FOR Å KOSE PÅ FERIETUR OG SE PÅ DYR OG GÅ PÅ LEKEPLASSEN OG MØTE STOREBROR SIN STORE HELT.....SUPER DIGG

Så får dere som skal dra me dere ongene på fly og dra til varmere steder for det e jo sikket SUPER KJEKT OG BRA for 1 ÅRINGER.....

OG SYKT AT DOKK HENGE DOKK OPP I NYE NICK, EG HAR VERT MEDLEM I OVER 5 ÅR SNART 6 MEN BRUKEREN MIN SOM EG HADDE VA D BARE TULL ME SÅ EG SLETTA MEG OG HAR TATT MIN TID FOR Å KOMME TBAGE FOR BV E FAKTISKT IKKJE ALT HER I LIVET.......

Du har glemt å slå av CAPS LOCK....

Så nå har DU både kritisert oss som hadde landstreffe i oslo og de som skal til syden....

Mener du at jeg er en dårlig mor for at jeg tar med meg min 11 mnd baby til syden???

Om man skal være frekk og ufyselig, gjennomfør det og ikke lek tøff...[;)]

ORIGINAL: NinaK78

ORIGINAL: Fru Katthult

Hehe, jaja. Ikke vært inne på lenge(i mine øyne[8D]), og dette er det første som møter meg [8D] BV is still the same [;)]

*lener meg tilbake*

Back
Topp