Altoppslukende...

FrkLykke86

Glad i forumet
Novembergull 2017
Er det bare meg som ikke klarer å tenke på noe annet enn knøttet som forhåpentligvis vokser seg stor og sterk inni magan? Har bare visst om det i ei uke, men har knapt klart å tenke på annet. Bekymrer meg. Gleder meg. Planlegger. Prøver å være positiv. Sover dårlig, og såååå sliten! Husker ikke at det var sånn med forrige [emoji12]

Er det bare meg som ikke klarer å tenke på noe annet enn knøttet som forhåpentligvis vokser seg stor og sterk inni magan? Har bare visst om det i ei uke, men har knapt klart å tenke på annet. Bekymrer meg. Gleder meg. Planlegger. Prøver å være positiv. Sover dårlig, og såååå sliten! Husker ikke at det var sånn med forrige [emoji12]

Har det sånn jeg og - er det eneste som står i hodet mitt. På godt og vondt [emoji14] men mest godt da [emoji5][emoji5]

Glemmer det litt ut jeg [emoji85] Men når bekkenet verker som verst er det vanskelig å glemme da [emoji13]

Tenker på det hele tiden! Har lyst å rope ut hele tiden, til alle ;p Og drømmer mye, planlegger, bekymrer meg osv. :)

JA! Jeg tenker nesten ikke på annet! Hele tiden går hodet i baby, baby, ditt og datt... Kjæresten smiler litt av meg :P

På jobb glemmer jeg det litt, jobber i barnehage og dagene går ganske fort, mye som skjer hele tiden!

Jeg klarer dessverre ikke å glede meg over det før jeg vet at ultralyd viser det er liv. Så når folk får vite om graviditeten, klarer jeg ikke å vise helt glede, fordi redselen for at noe er galt er så stor!

Her klarer jeg ikke å tenke på det, hvertfall ikke glede meg over det, men har TUL på onsdag, og er det liv så kan jeg begynne å glede meg :)

Var veldig sånn med mine 3 første. Tenkte på det hele tiden .
Nå er det ikke sånn . Tror hverdagen med 3 barn og jobb gjør det, så tror dette svangerskapet blir å gå fort !

Tenker veldig på det, selv om jeg bare har vist om det lille frøet i 4 dager.
Er dårlig, så vanskelig å tenke på noe annet.

Jeg tenker også masse på det! Litt nervøs for at det ikke er noe der pga få symptomer, men gleder meg kjempemasse til det er offentlig [emoji4]

Back
Topp