Altoppslukende og bekymret

Det er jo så forståelig at du er bekymret når du nettopp har opplevd to SA.

Jeg har to normale svangerskap bak meg så føler meg ikke spesielt bekymret og prøver å tenke at hvis det går galt er det mest sannsynlig fordi det er noe galt med fosteret. Men ønsker jo selvfølgelig at dette skal gå helt i mål. Tar tester som en gal :dance018
 
Folk er jo veldig forskjellige [emoji5] men bra det gikk godt sist svangerskap med mye rart [emoji2][emoji173]️ håper egentlig dette er positivt for meg også [emoji173]️

Jeg skal også på TUL, 16 dager til [emoji5]
Har du bestilt?

Nei, har ikke fått summet meg helt. Fikk positiv test i år, og er hjemme med sykt barn, pjuh!
 
Haha, du kan få sagt det, 5 laaaange dager.

Alle opplever ting ulikt. For meg er dette en ny opplevelse og jeg har ønsket meg barn veldig lenge [emoji173]️ Så 5 dager er kanskje ikke lenge, men det har vært 5 helt fantastiske dager der jeg endelig har fått vite at jeg også skal få oppleve livets største mirakel [emoji92]
 
Det håper jeg også [emoji173]️ har egentlig en god følelse, men likevel så er jeg fryktelig redd [emoji28]

Jeg også! Har allerede sett for meg vogn [emoji23] og planlagt litt hvordan gjesterommet skal omgjøres til barnerom [emoji85]

Jeg håper jeg får jobbet som normalt, for da er hodet mitt på helt andre tanker enn graviditet, men jeg er litt småkvalm og samtidig har jeg hodepine [emoji85] murringer i magen tar også helt av, så jeg klarer umulig å unngå å tenke på at jeg er gravid igjen [emoji28]

Jeg prøver å tenke på at det som skjer det skjer, og jeg kan ikke fysisk gjøre noe med det [emoji5] satser på at de neste ukene går fort, og at blodprøvesvarene jeg får over helgen er positive [emoji2]

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Åå, så koselig [emoji7] Håper du får et fint svangerskap som varer helt til januar og at du får en frisk baby [emoji4][emoji173]️
Hihi, ja kroppen minner en på det. Skal krysse fingrene for deg!
 
Hahah, du er lik meg! Jeg også studerer papiret hver gang jeg er på do [emoji28] spesielt siden jeg har mye murringer, noe jeg ikke hadde sist graviditet - da begynte jeg å spotte litt før det utviklet seg til de rie-smertene og dermed var det en komplett SA[emoji17]

Men murringer og ingen blødninger bør være positivt [emoji173]️

Nå er det bare 16 dager til TUL [emoji173]️
Disse murringene gjør jo at det minner om mensensmerter - og jeg klarer ikke la vær å ikke tenke på dette. 16dager går fort da :) med alle helligdagene og 17mai :)
 
Alle opplever ting ulikt. For meg er dette en ny opplevelse og jeg har ønsket meg barn veldig lenge [emoji173]️ Så 5 dager er kanskje ikke lenge, men det har vært 5 helt fantastiske dager der jeg endelig har fått vite at jeg også skal få oppleve livets største mirakel [emoji92]

Det var ikke ment sånn! Jeg har visst det i 2dager, føles som 2mnd. Trodde det var fredag i dag siden det føltes så lenge siden jeg testa ;)
 
Veldig bekymret og samtidig veldig rolig [emoji848]
Merkelig kombo, men er på den ene siden helt sikker på at det kommer baby til jul - på den andre siden livredd for at noe skal gå galt!

Prøver å nyte, men det et mange tanker og mye som surrer i hodet om dagen [emoji30]
 
Veldig bekymret og samtidig veldig rolig [emoji848]
Merkelig kombo, men er på den ene siden helt sikker på at det kommer baby til jul - på den andre siden livredd for at noe skal gå galt!

Prøver å nyte, men det et mange tanker og mye som surrer i hodet om dagen [emoji30]

Ja, det er en merkelig kombo [emoji18]

Jeg tar meg i å kjenne etter symptomer hele tiden, så jeg kjenner etter om jeg har like vondt i puppene, eller om det fremdeles er murringer i magen og om jeg er litt småkvalm [emoji23]

Egentlig ganske slitsomt mentalt å være gravid (ihvertfall bare å ha visst det i 3 dager) [emoji23][emoji85]

Hvor langt på vei er du? [emoji5]
 
Ja, det er en merkelig kombo [emoji18]

Jeg tar meg i å kjenne etter symptomer hele tiden, så jeg kjenner etter om jeg har like vondt i puppene, eller om det fremdeles er murringer i magen og om jeg er litt småkvalm [emoji23]

Egentlig ganske slitsomt mentalt å være gravid (ihvertfall bare å ha visst det i 3 dager) [emoji23][emoji85]

Hvor langt på vei er du? [emoji5]

Det er veldig slitsomt! [emoji28] Jeg er 5+3 i dag, så er jo tidlig enda... Nummer to i flokken strevde vi med å få til i mange år før vi endte med ivf, andre forsøket satt han! Nå fikk vi en supergledelig overraskelse [emoji122][emoji122][emoji122]
Hadde aldri trodd vi skulle få til en hjemmelaget etter mange år uten prevensjon og aldri så mye som en positiv test [emoji85]

Hvor langt er du på vei?
 
Det er veldig slitsomt! [emoji28] Jeg er 5+3 i dag, så er jo tidlig enda... Nummer to i flokken strevde vi med å få til i mange år før vi endte med ivf, andre forsøket satt han! Nå fikk vi en supergledelig overraskelse [emoji122][emoji122][emoji122]
Hadde aldri trodd vi skulle få til en hjemmelaget etter mange år uten prevensjon og aldri så mye som en positiv test [emoji85]

Hvor langt er du på vei?

For en fantastisk overraskelse da [emoji2][emoji173]️

Jeg er 4+3 i dag [emoji5]

Har blitt gravid bare samboeren har sett på meg, men dessverre mistet 2 ganger med SA [emoji17]
Nå ble vi gravide igjen etter en mens, men ble gravide på «hopp av i svingen» prevensjon[emoji23][emoji85] funket ikke på oss denne gangen [emoji85][emoji85]

Så håper bare at denne spiren virkelig holder til Januar 2019 [emoji177][emoji177][emoji177]
 
For en fantastisk overraskelse da [emoji2][emoji173]️

Jeg er 4+3 i dag [emoji5]

Har blitt gravid bare samboeren har sett på meg, men dessverre mistet 2 ganger med SA [emoji17]
Nå ble vi gravide igjen etter en mens, men ble gravide på «hopp av i svingen» prevensjon[emoji23][emoji85] funket ikke på oss denne gangen [emoji85][emoji85]

Så håper bare at denne spiren virkelig holder til Januar 2019 [emoji177][emoji177][emoji177]

Helt fantastisk! Men sliter litt med å tro at det er sant [emoji23]. Er det ikke rart hvor forskjellige vi er, i noe som egentlig er så likt?[emoji85]

Trist og høre om tidligere svangerskap, håper virkelig at denne holder hele veien for dere[emoji172]
 
Back
Topp