altiboks, fibergreie

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
noen som har det? Fornøyd? De skal legge fiber i gata mi, så jeg har fått tilbud om det. Og jeg sparer over 100 kr i mnd på det.
Men jeg vet lite om det. Noen av dere som har?

ja vi har d.
er fornøyd med både tv og internett :)

Jeg har ikke greie på internett, så jeg vet lite - men mannen har supergreie og han er max fornøyd. Kunne aldri tenkt seg å bytte bort. Når jeg tenker etter så tror jeg det er kun en gang i løpet av to år at vi har hatt trøbbel med nettet her, og det varte kun noen timer en dag.

Vi har det og er kjempefornøyde både med nett og tv. Nesten så vi er litt lei oss for at vi skal selge huset og flytte til et nabolag uten fiber - er vant til å ha superinternett :D

Jeg har hatt det i over 2 år, basic pakken og internett. Er KJEMPEfornøyd med det!:) har ikke hatt noe problemer eller feil på det og internett er veldig raskt. Jeg anbefaler deg ihvertfall det :)

Stine09 skrev:
ja vi har d.
er fornøyd med både tv og internett :)

vi har både strøm,fibertv og internett og har hatt tlf og mobil fra lyse som er underlagt altibox her, kanonfornøyd med alt!

Her har vi ikke vert fornøyd! Tull hele tiden, aldri fikk vi hjelp. Hadde det i to år for mye. Endelig bytta og vi er så mye mer fornøyd:)

(kan være vi bare var max uheldig, men ikke noe gøy:(

Vi har "full pakke" og er veldig godt fornøyd nå. Var noen av de første i området som fikk det, og etter litt småproblemer i starten er vi veldig godt fornøyd.

tror nok det blir fiber her. Men de må ha et visst antall interesserte før de begynner. Så jeg håper de får det! Det blir billigere for meg å ha det enn å ha det jeg har nå

Jeg har altibox kabel-tv gjennom Vesterålskraft, er veldig fornøyd
Eneste jeg misliker er at de nylig fjerna Discovery fra basispakken....

Kattekvinnen skrev:
Jeg har altibox kabel-tv gjennom Vesterålskraft, er veldig fornøyd
Eneste jeg misliker er at de nylig fjerna Discovery fra basispakken....

Ja, men den kanalen pluss de andre te fjerna er jo tilbake i basispakken. (Har du ikke fått de tilbake er det bare å restarte dekoderen.)

Vi har det! Er jo fornøyd, men har vært mye kluss med at noen kanaler "henger" seg opp å sånn.. virker ikke som de har vært så flinke til å legge de fiberrørene riktig..

Back
Topp