Altfor svak strek 13 dpo

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Noen med solskinnshistorier? Gravid igjen på innsett nr 3, men streken er altfor svak. Den har blitt gradvis litt og litt sterkere, men den burde vært mye tydeligere idag 13 dpo. Dette er den sterkeste hittil, men har desverre mista håpet. Mista forrige innsett, og da var strekene enda sterkere.. Usj altså!

E8DE9F81-30C8-40FF-805D-75ADA3E2A06F.jpeg
 
Noen med solskinnshistorier? Gravid igjen på innsett nr 3, men streken er altfor svak. Den har blitt gradvis litt og litt sterkere, men den burde vært mye tydeligere idag 13 dpo. Dette er den sterkeste hittil, men har desverre mista håpet. Mista forrige innsett, og da var strekene enda sterkere.. Usj altså!

Vis vedlegget 285230
Ville tatt en tur til legen og målt hcg over noen dager. Eneste måten å få godt svar.
Men ser jo streken, men forstår din bekymring! Krysser alt som er for at spira holder seg:Heartred
 
Ville tatt en tur til legen og målt hcg over noen dager. Eneste måten å få godt svar.
Men ser jo streken, men forstår din bekymring! Krysser alt som er for at spira holder seg:Heartred
Ja skulle gjort det, men har ikke sjans til å få dratt til legen før neste onsdag, så da er jo poenget litt borte. Begynte å blø 4+4 sist, så blir vel før nå denne gangen.. Takk for det ❤️
 
Ville prøvd å teste annenhver dag. Vet det er vanskelig da :Heartred
 
Jeg hadde veldig regelmessig mens på 28 dager når jeg ble gravid med nr to(han var ikke planlagt, så kan jo ikke vite nøyaktig når el var, men antar da at den var på dag 14 etter mens). Jeg testa ikke før 3 dager etter ikm. Streken var riktignok litt sterkere enn din, men den var altså ikke sterk og det flere dager etter ikm. Så jeg ville bare si at det går an å ha svake tester som ender i (helt objektivt) verdens fineste baby☺️☺️ Lykke til!
 
Mine tester har aldri vært sterke rundt IKM, vært som dine :)
 
4+1, 15 dpo ❤️ Kanskje det finnes håp?
09CD0E58-261E-465A-9339-51E230A8B8CB.jpeg
 
Jeg ville prøvd en clearblue. Jeg testet positiv for en uke siden og babyplan testene var svake mens clearblue sin var en del sterkere.

Ser stigning og det er et godt tegn :)
 
Ny test idag 4+3, 17 dpo, kunne tenkt meg at den var enda litt sterkere, men kanskje det kan bli terminspire av dette ❤️
25537B57-26CD-435E-9F4E-1C058E202B28.jpeg
 
Noen med solskinnshistorier? Gravid igjen på innsett nr 3, men streken er altfor svak. Den har blitt gradvis litt og litt sterkere, men den burde vært mye tydeligere idag 13 dpo. Dette er den sterkeste hittil, men har desverre mista håpet. Mista forrige innsett, og da var strekene enda sterkere.. Usj altså!

Vis vedlegget 285230

Jeg fikk kjempe svake streker på strimmeltestene til babyplan. 11 dpo var det umulig å fange streken på bilde. 13 dpo var det ikke mye stigning. Stavtestene, ikke tidlig, fra babyplan var dog mye sterkere :)
Det ut som dette går veien med deg♡
 
Back
Topp