Alternativt

Jeg drømmer men drømmer kun de gode drømmene. De vonde siles ut, men jeg vet ikke om det er pga jeg har tro på det at det er derfor det funker eller om det faktisk funker om du skjønner hva jeg mener?
Ja, du veit ikkje om den virker eller om det er placebo effekt:)

Noen episoder er tisseibuksa-materiale :p Derfor kan jeg ikke se på det hvis ikke jeg vet 100% sikkert at C skal sove sammen meg en uke fremover i tid..haha :p
Samme her!
Tar ting opp og ser kun rett etter at Ø har kommet hjem ;)

Haha :) så søte dokke er ;) eg blei mørkredd etter at eg blei mor.... Så ingen skumle filmer på meg, nei :p eller serier ;)

Jeg tror, og tviler litt. Mye blir alt for dumt for meg. Men tror, og håper, det er mer mellom himmel og jord.

Og har forresten en stund nå hatt/fått/sett(vet ikke hvordan det brukes :P) vardøger!! Det er drit ekkelt!! :P Hver eneste dag, sånn ca 10 min før sambo kommer hjem fra jobb så hører jeg han komme hjem. Og det er så tydelig, jeg hører alt! Han kjenner på døra, låser opp døra, går inn, tar av skoa, legger fra seg nøkklene og tar av seg jakka. Når jeg er oppe så hører jeg han også gå inn i stua, ellers bare stopper det. Og hver eneste dag så tenker jeg, nå MÅ det være han! For det er så virkelig. Helt sykt!!

Jeg tror, og tviler litt. Mye blir alt for dumt for meg. Men tror, og håper, det er mer mellom himmel og jord.

Og har forresten en stund nå hatt/fått/sett(vet ikke hvordan det brukes :P) vardøger!! Det er drit ekkelt!! :P Hver eneste dag, sånn ca 10 min før sambo kommer hjem fra jobb så hører jeg han komme hjem. Og det er så tydelig, jeg hører alt! Han kjenner på døra, låser opp døra, går inn, tar av skoa, legger fra seg nøkklene og tar av seg jakka. Når jeg er oppe så hører jeg han også gå inn i stua, ellers bare stopper det. Og hver eneste dag så tenker jeg, nå MÅ det være han! For det er så virkelig. Helt sykt!!
Det der har jeg og opplevd. Creepy.

Jeg er jo ganske skeptisk og tror ikke på mye sånt, men må bare fortelle. En dag jeg var alene hjemme slo tven på av seg selv. Ble ikke redd eller noe og tror at det må ha vært noe greier med tven som gjorde det. Kunne jo påberopt meg et spøkelse. :p

Kult :):) min kjære er var for vardøger :) som liten hørte han ofte foreldra komme 5 min før dei var heime, og han har ofte stussa kor treig eg var på b komme inn i stova feks fordi han hørte meg komme opp trappa før eg gjorde det osv :)

Gubben ser skygger og jeg vil ikke vite om det :p jeg er en halvtroende skeptiker :p

Jeg er jo ganske skeptisk og tror ikke på mye sånt, men må bare fortelle. En dag jeg var alene hjemme slo tven på av seg selv. Ble ikke redd eller noe og tror at det må ha vært noe greier med tven som gjorde det. Kunne jo påberopt meg et spøkelse. :p
Dessverre er ofte spøkelser som går på det elektroniske kun ein elektronisk feil :p mange som kunne spart seg søvnlause netter :p slik eg hadde blitt :p eller tenkt kidnappera :p

Det er litt creepy ja! :P

Pappa fortalte at han også alltid kunne høre bilen til foreldrene, og at de gikk ut av bilen 5 min før de kom.. Hadde aldri hørt om vardøger før jeg fortalte han om hvor "gal" jeg var, som hørte så mye rart :P

eg har aldri hatt den "egenskapen" :P Såg ein spøkelseshund to ganger, samme dag når eg var lita (eg er fremdeles overbevist, for eg sto iro og den svarte hunden sprang forbi vinduet, så kan ikkje ha vert speglbilderefleksjon som forflytta seg av at eg forflytta meg. Og det var ingen vanlig hund, for den eine hunden vi hadde i nabolaget var ein bitteliten svart hund som ikkje var høg nok til å vise ryggen sin i vinduet) ... Men utenom den hunden har eg (heldigvis) ikkje hatt noko med spøkelser å gjere :P

og så har eg blitt spådd :) Så får vi sjå om spådommen går i oppfyllelse:P

Når jeg var liten så jeg en gutt som sykla på kjøkkenet vårt på trehjulsykkel. Hver natt sykla han derfra og inn i stua, han hadde rød selebukse og blå genser. Husker det som det var i går , litt ekkelt men ikke skummelt...

Når jeg var liten så jeg en gutt som sykla på kjøkkenet vårt på trehjulsykkel. Hver natt sykla han derfra og inn i stua, han hadde rød selebukse og blå genser. Husker det som det var i går , litt ekkelt men ikke skummelt...
Høres ut som en skrekkfilm. :p

Oi, ekkelt! Hørtes ut som en skrekk film ja! I see dead people.. :P

tror det er mer mellom himmel og jord en mann ser ja..

Såpass!:) har du vurdert å kontakte nokon som kan slikt? Eg veit det er ein som tar oppdrag gratis (han tar betalt for reise og opphold for ikkje å bli blakk på heile greia).. trur han holder kurs også :) kan finne link til heimesida hans, dersom du er intr?
Ja, det hadde vært spennende og møte en person som kan dette, og evnutuellt kunne veiledet meg.

Back
Topp