Alternativer til ull

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Minsten på 1,5 år tåler ull dårlig, så må kutte det ut helt nå, har prøvd alt tror jeg. Regner med å gå for bambus, har god erfaring med lilleba, men vil gjerne ha andre tips også. Har sett på tiljamid og vurderer å bestille litt der, noen som har erfaringer med det? Har googlet litt, men funnet lite annet spennende, men det må da finnes mer å velge i?

Superundertøy og fleece. Har brukt det på begge mine som ikke tåler ull. De holder seg gode og varme :)

Mini her nekter ull, så har også brukt superundertøy og fleece :-) funker helt utmerket

Bruker ikke ull på min gutt pga eksem. Her går det i bambus når vi ellers ville ha valgt ull. Bambusen er heeelt super! Vi har stort sett fra Tiljamid ! :) Minuset er prisen, men vi har ønsket i gaver og handlet på salg/tilbud, så vi har noen bodyer, strømpebukser, bukser og heldresser :)

Vi bruker superundertøy fra devold til frøkna. Det som.heter active.
Det funker fint. Fås på flust blant annet.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

http://www.badaboom.no/
Her har de superundertøy i bambus, de har vi brukt mye til jenta vår, samt at vossatassar sine er veldig gode.
Pleier å være tilbud på de på Gmax i tide og utide btw.

Vi digger TiljaMid!!! De har masse "vokseklær" som knappes ut når barnet vokser, så klærne varer kjempelenge! :)

http://www.badaboom.no/
Her har de superundertøy i bambus, de har vi brukt mye til jenta vår, samt at vossatassar sine er veldig gode.
Pleier å være tilbud på de på Gmax i tide og utide btw.
Syns fargeutvalget er litt kjipt, det hvite blir vel fort flekkete?
Fant et sett med monsterull etter storesøster så prøvde det idag, tror det er bomull innerst? Hvertfall mykt og godt. Om det funker så bestiller jeg litt mer!

Masse fint hvertfall, og ser praktisk ut, får nok bestille noe:)
Vi har to sparkebukser og en dress, den ene buksa har vi brukt fra 6-18 måneder, så de klærne varer iallfall lenge. Kjekt når de er såpass dyre ;)

Elsker bambusklærne fra tiljamid! Syns det tok veldig lang tid å få varene da, men verdt å vente på! Prisen er jo litt stiv, men kan brukes leeeenge, så da er det jo ikke så ille! Ullklær koster jo også en del!

Syns fargeutvalget er litt kjipt, det hvite blir vel fort flekkete?
Fant et sett med monsterull etter storesøster så prøvde det idag, tror det er bomull innerst? Hvertfall mykt og godt. Om det funker så bestiller jeg litt mer!

Ja litt kjipe i fargene men de funker fint som undertøy på kalde dager altså ;)
Mener monsterulla til vossatassar er 100% ull, men de har jo bambusundertøy også ;)

Ja litt kjipe i fargene men de funker fint som undertøy på kalde dager altså ;)
Mener monsterulla til vossatassar er 100% ull, men de har jo bambusundertøy også ;)
Bruker stort sett kun et lag klær, blir for varmt med to lag inne her. Den monsterulla er jo veldig myk inni, kjennes nesten som bambus. Virker ikke som hun klør i den hvertfall.

Back
Topp