Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finnes det andre lignende bedrifter som lever på døra?
Morgenlevering kan dessverre ikke levere på lenge.
Frokosttenker du på levering av frokost/bakevarer eller matvarer generelt?
Frokost![]()
Det ville jeg ha gjort! Virker som servicebransjen tenker nytt nå om dagen. Kanskje du til og med kan gi dem et tips om å starte opp med dette?aha ja da blir det verre. I disse tider er det mange som leverer mat som normalt ikke gjør det. Hva med å ta kontakt med bakerier nær deg som holder åpent og spørre?
Tror ikke noen av de er åpne faktiskaha ja da blir det verre. I disse tider er det mange som leverer mat som normalt ikke gjør det. Hva med å ta kontakt med bakerier nær deg som holder åpent og spørre?
Kolonial har kommet med egne pakker. Frokostpakke og middagspakke og sikkert noen flere. De har også begynt å levere på natten her jeg bor
Tror ikke noen av de er åpne faktisk
Vårt lille lokale bakeri på «bygda» (10 min utenfor byen) har begynt med hjemlevering for de som ikke kan komme til de.Det ville jeg ha gjort! Virker som servicebransjen tenker nytt nå om dagen. Kanskje du til og med kan gi dem et tips om å starte opp med dette?
Dessverre sp blir det det janei da blir det vanskelig
NeiHar du klart å finne ut noe?![]()