Min kjæres foreldre har fem barnebarn som alle kaller de for bestemor og bestefar. Jeg er enebarn, og kommer mest sannsynlig kun til å få ett barn. Jeg synes derfor at det både er rett og rimelig at min mor og stefar (som er gift) skal få lov til å være bestemor og bestefar for mini i magen.
Helt ærlig er det likegyldig for meg hva svigers mener om det, men jeg synes kanskje at de skal få noen ålreite klengenavn som ikke høres fullt så gammelt ut som "farmor og farfar". "Far og mor" synes jeg ikke noe om, da dette for meg er på lik linje med mamma og pappa.
Men hva står vi igjen med da? Farfar er i og for seg greit, men sliter litt med farmor. Noen fine forslag og alternativer?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
Helt ærlig er det likegyldig for meg hva svigers mener om det, men jeg synes kanskje at de skal få noen ålreite klengenavn som ikke høres fullt så gammelt ut som "farmor og farfar". "Far og mor" synes jeg ikke noe om, da dette for meg er på lik linje med mamma og pappa.
Men hva står vi igjen med da? Farfar er i og for seg greit, men sliter litt med farmor. Noen fine forslag og alternativer?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3