alternative

LilleSmurf25

*Snart* mor til 3
Aprilspirene 2025
Er det noen av dere som er litt ''alternative'' her inne..= som f. eks  kler de små <3 deres i litt anderledes klær, som haremsbukser i økologisk hemp-stoff, litt mere ''alvisk'' eller kanskje litt mere gammelnorsk, som vikingpreget...?  I så fall, hvor handler dere..?

nei, sæ kult!!!! :D Hadde jeg kunnet sy, hadde det jo vært veldig greit... kan scrappe liksom, men papirbukser er vel ikke helt heldig til lille tantebarnet

Det finnes ikke noe på noen familieloft da? Jeg har klær fra jeg var lita, og der er det mye gøyalt som ikke finnes nå vil jeg si

Ja, men ikke på den måten. Jeg bruker hijab. 

Langt skjørt til anklene uten splitt, lang tunika, eller evnt vide bukser og kort kjole til knærne utenpå. Eller "kåpe" som enten går fra hodet og til bakken, eller fra skuldrene. 

<3 ebay <3

Nå går min i mere sort, litt type punk rock stil.... 

Kjem litt an på kva du legg i å vere alternativ då. Tenker du mest på "utypisk" klesstil, eller meir på miljø?

Her er i allefall ei oversikt over ein god del sider der ein kan få kjøpt miljøvennlege tekstilar, noko dei alternative folka eg kjenner gjer(inkl meg), med mindre dei kjøper brukt eller lagar ting sjølv ;)

http://www.oikos.no/newsread/news.asp?n=5488&wce=

Back
Topp