Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jaaa!!:) Det må du gjere!:) Mamma blei spådd når vi budde i solund... Og då vart ho spådd at det kom til å skje ei ganske stor endring i livet hennas, men ikkje av den negative sorten.. :) Og ikkje lenge etterpå bestemte mamma og pappa seg for at vi skulle flytte nærmare Førde :) Var fleire ting som stemte, men det har eg heilt glømt :)
Kor får du kjøpt alt utstyret ditt? ;) Kanskje eg skal skaffe meg noko slikt til eg skal ta oppkjøringa og teorien til lappen;P
de har jo mangen alternative foretninger på nettet.. mye av de eg har kjøpt har vore på messer, eller på helseloftet her i odda ( der drives det med mye alternativt) eller helsekosten i kv.herad, der de og driver med mykje alternativt[:D]
har sett dei selger tarotkort osv på eine sunnkost butikken her ;) Var der eg såg desse tinga som strømte varme mot meg :) Så kanskje eg skal ta meg ein tur innatt :)
ja det kan du godt gjøre .. dette er noe alle kan drive med. å englekort å ting i den stilen bringer bare positivitet å godhet med seg. ikkje noe negativt!
alle kan heale bare med å gi en god klem til noen som trenger det, eller støtte noen oer telefon! det er bare noen som tar hele dette begrepet videre et steg[:)]
slik som våre små barn, er inngenting mere uskyldigt å rent, vi voksne har mykje å lære av dei, å et av hovedpunkta vi lærer av våre barn er ekte kjærlighet[;)]
elsker å lese og utvikle meg innenfor slikt. akkurat no har eg begynt på en bok som heter forelsket i livet..[;)]