alternativ

rachelmor

Forumet er livet
eg leser og praktiserer mye i heimen min :)

bruker mye krystaller å energirensninger. leser mye om ånder å liv etter døden. ( noe eg har trudd på etter eg opplevde etter å ve med på mitt første dødsfall) da en beboer der eg jobbet la stille til kai..

et nydelig sitat : når du blir født legger du i frå kai og legger inntil igjenn når du dør :)

eg elsker englekort. og tarot kort... men engle kort setter eg høgt .
( eg har jo noen fine maleri i stua av engler og pynt :) elsker engler)

eg bruker mykje eteriske oljer i olje blanderen min.
eg bruker først det lternative før eg går steget videre til lege (kommer jo helt an på da men)

flere av dere??

edit : har også et eglebrett. spådomsbrett som har vore mykje MYKJE i bruk :)
og har eg tronge hjelp så har eg valgt healing når eg har kunna( elsker det)
meditasjon

kommer sikkert på mykje mere å.. har drevet på med dette i mangen år ;) hehe

kan du spå meg med brettet ditt???! :)

edit: var på sunnkost butikk, og då hadde dei sånne ting... der eg tok handa over, og på to av gjennstandane strømma det varme... var sånt ein skulle gå med, fordi det ga deg energi og ein vart meir avslappa på ein positiv måte...
Men det var så utrulig stygt at eg hadde ikkje lyst på...
men eg angrer litt.. hadde vert utrulig kult å prøvd å gå med det :)

Så spennende [:)]

Syns det er spennede.. Men jeg har en kjæreste som er helt og totalt "imot" det der og mener det bare er fjas... :P Liker å tro at jeg er litt alternativ, har i allefall muligheten til å bli det om jeg skulle "falle" inn i en sånn krets.. Men jeg tror ikke det er så mange sånn her, ikke som jeg vet om i allefall;P

Åh! Så spennende![:D] jeg elsker sånt, og skulle gjerne satt meg mer inn i det, men føler ikke at tiden strekker til[&o] Jeg ta gjerne i mot tips av deg rachel, du er jo også to barnsmor, men har alikevel tid til det[:)] imponerende![:D]

Jeg må legge til at jeg også tror på ånder og sånt, syns det er utrolig spennende![:)]

eg har krystall pynter rundt i huset, øredobber som eg går med, armbånd og smykker, når eg er på jobb elelr skall gjøre noe eg gruer meg til, har eg en krystal i bhen.. inntil kroppen :9

VET dere i dag har eg malt 2 hyller som skall inn på mitt helt private ro der eg skall ha massajebenken min og alt det utstyret ogalle mine bøker å mystiske viss vass[:D][:D][:D] gleder meg til rommet mitt er ferdig.. kan spå deg når eg får ryddet fram brettet mitt igjenn sorce, driver å ordner rmmet mitt å maler litt der nå. så de ligger trygt i en av et dusin kasser[:D]

Alltid trodd på og vært interessert i det alternative...ikke praktisert det så mye da. Men har tarotkort, brukte dem en del ei stund ifht venninner [:)]

åhåå det er så spennende[:)]

Hatt tarot kort lenge, men bruker det ikke aktivt. Venninne av meg har englekort og brett, artig... :)

Har flere tarotkort, men bruker de ikke mye. Har en pendel, som brukes innimellom, og englekort som brukes oftere. Er også "betatt" av engler..
Jeg har gått på en skole med MYE alternative mennesker og det har rett og slett skremt meg.. De har vært altfor pågående og masete om det hele, og jeg har ikke følt meg trygg blandt dem. Det er litt synd egentlig, for jeg liker veldig godt alternative ting. Krystaller  og sånn..
Men jeg mener folk må være litt jordet og ikke fyke på skyer.. Har vært på alternativmessen flere ganger, og da er det ALTFOR mye energi til at jeg klarer å være der lenge. Der er folk så åpne og energien bare ligger og slenger :p Så slikt klarer jeg å kjenne på da. Men driver ikke med healing og slikt.

hehehe godt vi er forskjellige alle mann.. er det som gjør oss mennesker unike... eg elsker å gå på alternative messer .. masse forskjellige energier å vasse seg igjennom[:D][:D][:D]

ORIGINAL: rachelmor

hehehe godt vi er forskjellige alle mann.. er det som gjør oss mennesker unike... eg elsker å gå på alternative messer .. masse forskjellige energier å vasse seg igjennom[:D][:D][:D]

finnes det? så spennende! det må  jeg dra på en gang[:)]

Alternativmesser er kjempgøy. [:D] Jeg er helt med på dette her, spesielt siden min søster har opplevd litt forskjellig. Hun kan også se auraen hos andre mennesker, hvis du tror på det, rachelmor. [:)]

Jeg tror!!!

Og det er alternativmesse i stavanger neste helg!!!!

Og jeg var nett på colin fry og t.j higgs show!!

Colin skal ha kurs/skole her til neste år-----mulig jeg melder meg på[;)]

www.alternativmessen.com

[;)]

ORIGINAL: Heffalompen.

åå så spennede[:D]
Jeg har masse krystaller som jeg bruker når jeg gir healing til de som trenger det,har tarot kort og englekort jeg syns englekortene er meget spesielle og sterke.

Jeg har Reiki II [:)]

Jeg renser huset mitt jevnlig for tunge energier når de kommer gjerne fra andre mennesker eller man har hatt en krangel eller rett og slett etter en tung dag.

Jeg tror det finnes noe annet både før og etter dette livet vi nå har til låns og jeg er evig takknemmelig for at jeg har fått æren av å bære ett liv til i denne verdenen[:D]
jeg fikk krystallhealing og gikk til akupunktur før jeg ble gravid[:)]

Alternativmessa er artig å være på men det er myetull også og man skal være på vakt for det er desverrre mange som spekulerer i dette og de som søker hjelp er veldig mottagelige og kan lett la seg lure[&o]

Jeg tror at noen kan se auraen til andre jeg kan kjenne den[;)]

Så spennende! Digger dere som kan sånt altså[:D] Venninna mi kan også sånt, er så spennende[:)]

http://alternativmesse.no/
Her står alle messene de har i norge. Tviler på at jeg orker å gå denne gangen, takler ikke alle de energiene på en plass..

ORIGINAL: squakky

http://alternativmesse.no/
Her står alle messene de har i norge. Tviler på at jeg orker å gå denne gangen, takler ikke alle de energiene på en plass..

er enig med deg men du må huske å lukke deg selv ellers blir du spist opp...
jeg er somregel veldig sliten etter alternativ messer spesielt den i oslo....

Er vel det som er problemet mitt da. Jeg har ikke kontroll over sansene mine, men vet jeg kan mye mer hvis jeg bare gir det en sjangse. Men må vente på rett tidspunkt i livet mitt til å la meg gå dit med meg selv. Akkurat nå skremmer det meg litt..

ORIGINAL: *LinnOgAlexander*

åå så spennede[:D]
Jeg har masse krystaller som jeg bruker når jeg gir healing til de som trenger det,har tarot kort og englekort jeg syns englekortene er meget spesielle og sterke.

Jeg har Reiki II [:)]

Jeg renser huset mitt jevnlig for tunge energier når de kommer gjerne fra andre mennesker eller man har hatt en krangel eller rett og slett etter en tung dag.

Jeg tror det finnes noe annet både før og etter dette livet vi nå har til låns og jeg er evig takknemmelig for at jeg har fått æren av å bære ett liv til i denne verdenen[:D]
jeg fikk krystallhealing og gikk til akupunktur før jeg ble gravid[:)]

Alternativmessa er artig å være på men det er myetull også og man skal være på vakt for det er desverrre mange som spekulerer i dette og de som søker hjelp er veldig mottagelige og kan lett la seg lure[&o]

Jeg tror at noen kan se auraen til andre jeg kan kjenne den[;)]

Så spennende! Digger dere som kan sånt altså[:D] Venninna mi kan også sånt, er så spennende[:)]

du kan jo prøve selv også[:)]

å? hvordan da? er ikke det bare sånt som kommer til deg?[8|][:)]

Back
Topp