Alt vi ønsker oss <3

IVF oppstartssamtale 22.05.23

Vi var hos gynekolog for bare 4 dager siden for å melde oss opp til IVF og fikk idag beskjed om oppstartssamtale i mai. Jeg er så utrolig glad vi har fått en dato og forholde oss til. Og mange tenker nok at mai er lenge til, men vi har lyst og prøve noen sykluser først. Vi får ikke prøvd før i april så da får vi to eller tre sykluser først noe som passer oss bra.

Blir veldig nervepirrende dette :love7:Heartbigred
 
IVF oppstartssamtale 22.05.23

Vi var hos gynekolog for bare 4 dager siden for å melde oss opp til IVF og fikk idag beskjed om oppstartssamtale i mai. Jeg er så utrolig glad vi har fått en dato og forholde oss til. Og mange tenker nok at mai er lenge til, men vi har lyst og prøve noen sykluser først. Vi får ikke prøvd før i april så da får vi to eller tre sykluser først noe som passer oss bra.

Blir veldig nervepirrende dette :love7:Heartbigred
Så spennende! Og alltid godt å ha en dato å holde fast til :)
 
IVF oppstartssamtale 22.05.23

Vi var hos gynekolog for bare 4 dager siden for å melde oss opp til IVF og fikk idag beskjed om oppstartssamtale i mai. Jeg er så utrolig glad vi har fått en dato og forholde oss til. Og mange tenker nok at mai er lenge til, men vi har lyst og prøve noen sykluser først. Vi får ikke prøvd før i april så da får vi to eller tre sykluser først noe som passer oss bra.

Blir veldig nervepirrende dette :love7:Heartbigred

Så deilig å ha en dato å forholde seg til, og spennende å være "igang" :cool05 :love7
 
It’s my birthday :Heartred:Heartbigred

30 år. Det er såklart veldig vanskelig og gå inn i 30 årene som barnløs, spesielt siden jeg har vært gravid 3 ganger dette året. Hadde min første abort for nøyaktig 1 år på bursdagen min og hadde termin med andre graviditet idag på bursdagen min. Så jeg og søster har vell egentlig konkludert med at jeg må bytte bursdagsdato :taunt014

Jeg har vært innlagt på en akuttpost de siste dagene med skikkelig forstoppelse. Har IBS og sliter med kronisk diare, men plutselig for en uke siden startet en heftig forstoppelse. Jeg blir skrevet ut idag og føler meg bedre, men fortsatt litt forstoppet så kjører på med avføringsmidler enda.

Venter på mensen, er på CD24. Håper den kommer søndagskveld da har jeg hatt 40 gjester innom huset for helga så greit og vente til da siden jeg pleier og ha endel menssmerter første to dagene :Heartbigred første syklusen med Letrozol og ovitrelle. Har ikke kjempe tro på denne syklusen da jeg reiser til Krakow på rundt CD17/18 uten aksjene, men EL kan jo komme tidligere og da er det håp.

Ha en fin dag dere
:love7
 
Gratulerer så mye med dagen ❤️
Håper forstoppelse gir seg snart, god bedring ❤️
 
Gratulerer så mye med bursdagen din :love7 :gen014:talk017 Håper du får en fin dag, på tross av forstoppelsen som ikke har gitt seg helt ennå:Heartred Det kan være veldig smertefullt:sorry:
 
Hva skjer med kroppen min?

Jeg fatter ingenting lengre… har hatt stålkontroll på syklusen i 1,5 år nå. 28/30 dagers syklus foruten ‘’abortsyklusene’’. Nå er jeg straks på dag 34 og fortsatt ingen mens. Forrige syklus som til og med var en abortsyklus var på 35 dager!! Så at denne syklusen blir lik eller ‘’værre’’ er helt syykt!! Joda jeg har stressa mye de siste månedene og kan ikke si at 3 aborter ikke har tært på kroppen. Men har etter de andre abortene kommet rett inn i syklus igjen etter abortsyklusen. Så at kroppen plutselig skal komme i hormonell ubalanse nå er sykt. Har hatt menssmerter i 3-4 dager nå og vært så sikker på at mensen kommer. Tatt g-tester bare for å være sikker på at jeg ikke er gravid, men vi hadde sex en gang denne syklusen og det er over 2 uker siden så det burde isåfall vist på test. Og føler meg ikke gravid heller. I tillegg var EL-testene positive på CD14 så antok EL på CD 15 eller CD16 og min LH fase pleier og være på 12-13 dager. Så:,,, HVOR ER MENSEN???

I tillggg har jeg det som ligner EL slim nå og EL-testene er kjempe positive. Fatter nada. Har jeg EL igjen nå? At egget prøver å slippe på ny? Nei altså, blir rimelig oppgitt. Venter sånn på mensen for å starte opp på leteozol. Det ‘’positive’’ er at om mensen kommer imorgen eller mandag vil jeg være bortreist på CD13 og 14 og det har vært veldig sjelden EL kommer så tidlig. Så da kan vi jo legge inn aksjer seinere. Men jeg er så oppgitt nå, tenk om mensen ikke kommer.


Sånn: litt tanker ut på forumet. :cat::)
 
Endelig ny syklus

Endeeelig ny syklus etter 44 dager syklus. Det har vært en laaang ventesyklus og det er godt og endelig kunne starte 1PP etter aborten. Jeg har veldig troa på denne syklusen da jeg starter på Letrozol og ovitrelle. Tenker jeg ringer klinikken imorgen så jeg får time for å sjekke om det har modnet noen egg.

Såklart kom mensen DEN dagen jeg skal på weekendtur til utlandet med spa i dag, Men nå er naproxen og paracept inntatt så håper det tar de verste smertene. Pleier ha vondt de to første dagene. :love7:Heartbigred
 
Endelig ny syklus

Endeeelig ny syklus etter 44 dager syklus. Det har vært en laaang ventesyklus og det er godt og endelig kunne starte 1PP etter aborten. Jeg har veldig troa på denne syklusen da jeg starter på Letrozol og ovitrelle. Tenker jeg ringer klinikken imorgen så jeg får time for å sjekke om det har modnet noen egg.

Såklart kom mensen DEN dagen jeg skal på weekendtur til utlandet med spa i dag, Men nå er naproxen og paracept inntatt så håper det tar de verste smertene. Pleier ha vondt de to første dagene. :love7:Heartbigred
Hurra for ny syklus!!! Og kos deg masse på tur! Kjente jeg ble misunnelig nå :woot: :Heartred
 
Tiden snegler seg avgårde. Jeg fikk aldri skikkelig mensblødning sist uke, men begynte likevell på Letrozol og håper at gynekolog ser ett egg på fredag. Jeg er bare CD8 eller CD9 da så det er jo tidlig, men gynekolog mente han kunne regne ut når jeg ville ha eggløsning ut ifra det. Det er stengt neste uke grunnet påske.

Jeg får nok ovitrelle til og sette selv med positiv EL-test. Er veldig spent på timen på fredag og håper veldig at det viser ett egg som vokser.
 
Back
Topp