Alt som ikke ble....

Har ikke ord... Kondolerer.

Jeg har ikke ord.
Dere har opplevd det verste, og jeg håper bare at det snart vil bli bedre for dere alle sammen, og at dere mestrer følelsene og greier å bære sorgen med dere på best mulig måte.

*klem*

uff så forferdelig trist! det må være fælt å ikke vite hvorfor...den perfekte nydelige jenta og så skjedde dette så helt uventet! og jeg skjønner også hvor hjerteskjærende det må være for deg å se skuffelsen hos storesøsknene når ting ikke ble som forventet. Kondolerer og håper dere kommer dere igjennom sorgen selv om jeg kan forstå at det virker helt umulig å noen gang kunne se noe lys i enden av tunellen....

Og her spør kjæresten hvorfor jeg gråter sånn, og jeg klarer knapt å svare..
Så fælt å lese om deres tragedie. Så ubeskrivelig trist..

Her sitter jeg med så mange tanker rundt mitt eget svangerskap som snart ebber ut, har til tider angst for den forestående fødselen..  kjenner at man ikke kan ta noen ting for gitt.

Varme tanker fra meg.

Ord blir fattige... kondolerer så utrolig mye. Hold ut!

Ord blir så fattige, vet ikke hva man kan si. Kondolerer på det sterkeste. Håper dere etterhvert klarer å finne gleden igjen.

Et utrolig nydelig dikt du har skrevet.

Lykkeliky skrev:
Dette var helt fryktelig å lese! Tårene triller. Kondolerer så mye med tapet av deres nydelige Johanne. Ord blir fattige, rett og slett... 

Sign..

*2nydeligejenter* skrev:
Ord blir så fattige, vet ikke hva man kan si. Kondolerer på det sterkeste. Håper dere etterhvert klarer å finne gleden igjen.

Et utrolig nydelig dikt du har skrevet.

Signerer denne...

Back
Topp