Ørebetennelse, halsbetennelse, potta tett, falsk krupp, 2 tenner på vei, og full i promp. Jeg har snart vært våken i 24 timer, dagene siden midten av svangerskapet har vært søvnløst. At jeg ikke har mistet forstanden ennå.. vet snart ikke mine arme råd. Nå er det vanskelig å vite hva som plager han og når i og med at det er så mye på en gang. Han har fått paracet uten at det har gitt noen annen effekt enn å dempe en 39,7 i feber.
Vi har vært hos legen 2 ganger. Han mistenkte kikhoste og tok prøve for det. I natt var han mye verre og fikk en sånn gjøende hoste, så jeg mistenkte heller falsk krupp. Fikk medhold i det når jeg spilte av lydklipp av hosten hans. Han fikk et pulver løst opp i vann som skulle hjelpe å åpne litt. Ørene hans verker, halsen hans er sår og fæl, magevondt, munnen, sikkert bihulene også. Jeg sitter rett opp og ned med han, så han skal kunne få seg litt hvile. Vi går inn i den 3. uken med sykdom, og jeg med en skrøpelig kropp som så vidt har begynt å komme seg etter fødselen..
Hjelp
jeg har spurt om råd fra alle føler jeg! Hva annet kan jeg gjøre for å hjelpe? Jeg har bygd opp sengen hans, så han ikke ligger flatt, kald luft fungerer helt utmerket for hosten, suger nesen for gørr jevnlig så han ikke tetner helt.. hva mer? Varm klut mot øret? Dråper? Legen bare sa at vi skulle se det an, gi en paracet og noe kos. Spurte om det ikke var noe annet å gjøre for å lindre, da bjeffet han til meg om at hostesaft var uaktuelt, og jeg spurte ikke, nevnte ikke noe som helst om hostesaft. Helsestasjonen sier jeg bare må kontakte legen..? Så hva gjør jeg da, når jeg ikke har noen andre å spørre? Da spør jeg dere 
Vi har vært hos legen 2 ganger. Han mistenkte kikhoste og tok prøve for det. I natt var han mye verre og fikk en sånn gjøende hoste, så jeg mistenkte heller falsk krupp. Fikk medhold i det når jeg spilte av lydklipp av hosten hans. Han fikk et pulver løst opp i vann som skulle hjelpe å åpne litt. Ørene hans verker, halsen hans er sår og fæl, magevondt, munnen, sikkert bihulene også. Jeg sitter rett opp og ned med han, så han skal kunne få seg litt hvile. Vi går inn i den 3. uken med sykdom, og jeg med en skrøpelig kropp som så vidt har begynt å komme seg etter fødselen..
Hjelp