Alt man skal bekymre seg for

K
Kjemisk er noe skikkelig dritt :shifty: Kommer nok ikke til å stole på det før jeg står med en 3+ i hånden jeg heller etter å ha opplevd dette.
Tusen takk, lykke til du også med den lille spiren :Heartred:)
Kjære ims. Har du fått testet mer? Sikker på at tidspunktene du tok testen på var litt dum bare og at det må være et håp likevel <3

K

Kjære ims. Har du fått testet mer? Sikker på at tidspunktene du tok testen på var litt dum bare og at det må være et håp likevel <3
Tusen takk for tankene :) Har ikke testet noe mer idag, lovet samboeren å la det ligge. Men tar en test imorgen tidlig for sikkerhetsskyld hvis ikke tr har dukket opp.

Mitt råd er ikke test for mye, kroppen pleier å si ifra om det ikke går veien. Du blir bare å overanalysere resultatene da...

• Liker
Reactions: ims
Tusen takk for tankene :) Har ikke testet noe mer idag, lovet samboeren å la det ligge. Men tar en test imorgen tidlig for sikkerhetsskyld hvis ikke tr har dukket opp.

Lykke til og hvis det ikke klaffer denne gangen så klaffer det plutselig selv om det er mager trøst idag...

K

Vondt i magen inatt, blenda test, tempen gikk ytterligere ned og rosa på papiret ved dobesøk. Så kjemisk er nok et faktum og tr iløpet av dagen. Blir godt å komme igang med ny pp og blanke ark nå kjenner jeg.

Back
Topp