Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan tenke meg du føler deg litt stresset nå jaIngenting er klart, begynner å bli litt stresset. Vi pusser opp hjemme så får ikke begynt heller. Forhåpentligvis får vi flyttet inn om en uke.
Da må først hele huset vaskeseddel og klargjøres...SÅ skal jeg begynne. Satser på at han holder seg inne til termin med andre ord!
Jeg har ikke håpet å gå helt til termin med de to første, men nå håper jeg inderlig på detKan tenke meg du føler deg litt stresset nå ja
Godt å høre at vi er flere i samme båtAlt er i hus, men er absolutt ikke i orden [emoji23] har nettopp pusset opp yttergangen (snikkern ble ferdig i går) å mangler trapp opp til 2 etg der soverommene er [emoji14] trapp kommer om 2 uker, da er jeg over 37 uker i svangerskapet så føler dette blir tett på[emoji23]
Senga til prinsen i magen står full av klær, å omringa av pappesker [emoji23] han har fått streng beskjed om å holde seg der inne til jeg har fått rydda [emoji85]