Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt klart bortsett fra babycall her åFlere som begynner og få alt klar til den lille kommer?
Her vaskes det klær, dyne, sengklær, kluter og alt som kan vaskes kan. Alt er kjøpt inn utenom Babycall... føler jeg får stresset mye bedre ned når jeg vet at alt er på stell
Skikkelig gulrot å kunne se fram til når eksamen er overstått da! Det er så koselig å bygge redeHer er det veldig lite som er klart
Prøver å ikke stresse (for mye ihvertfall ) med det, kommer nok i mål til slutt allikevel Jeg tenker at når jeg er ferdig med eksamen 8. juni sååå skal jeg endelig få tid til å ordne alt slik jeg vil
Skikkelig gulrot å kunne se fram til når eksamen er overstått da! Det er så koselig å bygge rede
Hvor lenge før termin monterer dere seng og babysete i bil og sånt?
Tenker det kommer an på hvor rastløs man er for å få det på plass. Jeg kjøper ikke en gang seng før babyen er født, slik at jeg vet om det er en baby som kan sove alene, eller om jeg må gjør som sist å ha henne i babynest i senga tett inntil meg de første månedene. derfor stresser jeg heller ikke med det..
Basen til bilstolen kan jo være greit å montere et par uker i forkant, slik at det bare er å klikke bilstolen nedi når dere skal til føden hvis dere ikke bor langt fra sykehuset kan man jo dra tilbake å hente den også.
Takk!
Jeg tenker nesten at vi kan smelle opp senga dem dagen vi kommer hjem jeg, og bilsetet er jo superenkelt for samboer å montere før vi skal hjem! Alt annet kommer seg vel? Så lenge vi har bleier? [emoji849] og litt klær
Vi skal på Sørlandsferie når jeg er i uke 37/38 så jeg tenker å montere senga og vogga i dagene før vi reiser. Vi tar med oss bilstol og base i tilfelle noe skjer på tur, men monterer det ikke. Sambo har en sånn merkelig og litt søt angst for å kjøre rundt med bilstolen montert før han virkelig MÅ.Hvor lenge før termin monterer dere seng og babysete i bil og sånt?