Alt klart

Flink flink :) Snart ferdig jeg også. Veksler mellom å måtte roe meg selv ned, (er tross alt 7u til termin og må jo ha noe å gjøre i aug) til å plutselig bli superstressa (hva om han kommer for tidlig!). Hehe, store problemer, gitt :) Har igjen litt småting og litt ammeklær og amme BH'er, men usikker hvor mye av dette jeg skal ha klart. Har du det også på plass?

Jeg holde på å vaske nå, er jo så masse! :eek: men sengen er no skrudd sammen, må bare få vasket voggen og vognen også, så er det meste klart.

Har begynt å tenke litt på hva jeg skal ha I føde bagen, kjøpt inn ett par amme bher og store truser ihvertfall :p

Er 37 dager til termin her :p

Litt misunnelig merker jeg! Du kan få fortsette her :P
Sist var mye klart tidlig, denne gangen får jeg liksom ikke ut fingeren....

Så flink du har hvert :) Vi har drevet med både flytting og ordning av barneting de siste mnd.. Heldigvis begynner vi å se at enden på alt som skulle gjøres nærmer seg ;) Både bytta ut møbler og skaffa møbler og barneting har tatt tid, måtte bo oss litt til for å se og jeg har brukt en del tid på å finne barneting av kvalitet og hva vi ønsker å ha. Når samboeren kommer hjem i løpe av uka så skal vi male ferdig rommet til lillemor og male senga.. Så gjenstår det bare å stable ting på plass og handle noen små ting.. Samt å skru sammen vippestolen. Jeg skal i dag male ferdig siste rest på tripptrapp stolen før regnet og torden slår til i kveldingen som skal vare i et par dager...

Deilig å ha alt klart!! Her har jeg drøyet ting litt for å ha noe å gjøre disse siste ukene.. Ellers kommer jeg bare til å vente - og den ventetiden er evig! :P

Flink flink :) Snart ferdig jeg også. Veksler mellom å måtte roe meg selv ned, (er tross alt 7u til termin og må jo ha noe å gjøre i aug) til å plutselig bli superstressa (hva om han kommer for tidlig!). Hehe, store problemer, gitt :) Har igjen litt småting og litt ammeklær og amme BH'er, men usikker hvor mye av dette jeg skal ha klart. Har du det også på plass?

Hehe, ja jeg ble plutslig superstressa, men innimellom går det opp for meg at det er faktisk ganske lenge gjen :) Men det er uansett greit med alt som er i hus :)
Ja har alt det også klart :)

Litt småting som må handles enda, men ingenting av d som må være i hus når lille kommer... Amme-bh vente æ til melka har stabilsert seg, har ett par stk, men regne med at dem må skiftes ut...
ellers må vogn og bilstol frem fra boden, men dem e no i hus så ingen stress... 8uke igjen her :)

5 uker igjen her, og veksler mellom å bli stressa over at alt ikke er klart, til å tenke at jeg har god tid. Tiden går i alle fall raskt når man har ting man skal rekke før fødsel :p Sikkert deilig å ha alt klart :)

Flinke dere er :) Her er også det meste I hus. Må vaske klærne til snuppa, men vil ikke gjøre det for tidlig slik at det blir skaplukt på dem :P
Ellers er det bare sånne koseting som er igjen, som å re opp senga og sette inn bilstol :) Er 7 uker igjen til termin og kun 5 uker til evt keisersnitt :) Gleder meg!!!

Har 8 uker igjen jeg å, men her er ingenting vasket eller skrudd sammen enda:p Skal pusse opp barnerommet nå i august og, men er i fin form og stresser ikke ;) Har heldigvis fått det meste vi trenger i hus, mangler bare babynestet som vi skal hente i helga, og noen småting :)

Back
Topp