ALT KLART??

idilar

Betatt av forumet
Har dere alt klart til den lille kommer da jenter?? eller mye som mangler?? tror[8|]jeg har komt i mål jeg nå....

Mangler bare et par ting jeg; skinnpose, stellematte og badebalje/tub. Bleier kjøper vi når babyen har kommet, stresser ikke med det nå[:)]

Ellers er alt klart, bare venter spent nå[:)]

trur d mæste e klart hær åsså, ska eneste å kjøpe en hardbag når æ får peng på kontoen så etter d e d væll bare å vente å vente.........

næi fåræstn, æ har jo ikke kjøpt madrassa, hehe... så alt e væll ikke HELT fix færdi enda..men ikke langt ifra [:D]

mangler bare laken til senga og stellbord ( som er underveis), så nå er det meste klart! [:D]

Hei,
Vi har brukt de siste to ukene på shopping, så alle de "store" tingene er nå på plass.

En Simo kombi vogn koster ca 6000,- + regntrekk og myggnetting som koster noen kroner da. De er kjempefine, og gode å trille, kanskje en av de tyngste, men den er lett å demontere, og man kan bruke det til bebisen er for stor til vogn..

Klærne, sengtøyet, hånddukene osv vi har kjøpt er også vasket opp og lagt i kommoden...
Men mangler enda bleier, salver, morsmelkserstattning, brystpumpe og litt småtteri.

Tror kanskje jeg har kjøpt litt for mange bomullsbodyer, men hvis det blir jente kan vi jo bare gjemme noen til dukkeklær.... Det er jo så smått atte.

Det jeg ikke finner i Trondheim er lue... Alle er enten for store eller for tynne, det har jo kommet så masse flotte vårklær.
Heldigvis for lommeboka vet vi ikke kjønnet enda... [8D[:)]

Mangler stellebord...
Tror jeg har det meste. Bleier og slikt får vi ta senere. Stresser ikke akkurat med det. Det kan jo til og med pappaen kjøpe. [:D]

Er btw sikkert hundre ting jeg mangler... men men, ting kan jo kjøpes etterpå også. [:D]

ORIGINAL: ilhaug

Hei,
Vi har brukt de siste to ukene på shopping, så alle de "store" tingene er nå på plass.

En Simo kombi vogn koster ca 6000,- + regntrekk og myggnetting som koster noen kroner da. De er kjempefine, og gode å trille, kanskje en av de tyngste, men den er lett å demontere, og man kan bruke det til bebisen er for stor til vogn..

Klærne, sengtøyet, hånddukene osv vi har kjøpt er også vasket opp og lagt i kommoden...
Men mangler enda bleier, salver, morsmelkserstattning, brystpumpe og litt småtteri.

Tror kanskje jeg har kjøpt litt for mange bomullsbodyer, men hvis det blir jente kan vi jo bare gjemme noen til dukkeklær.... Det er jo så smått atte.

Det jeg ikke finner i Trondheim er lue... Alle er enten for store eller for tynne, det har jo kommet så masse flotte vårklær.
Heldigvis for lommeboka vet vi ikke kjønnet enda... [8D[:)]

Et tips ang lue... Jeg kjøpte lue på Lindex, og spurte litt hvilken jeg burde ha. Hadde tenkt en god og varm en siden jeg gjerne vil ut og trille. Men - som hu i butikken sa, at når de ligger i vogna så har de jo lue, en dress som det ofte er hette på og en pose de ligger i. Da kan det fort bli VELDIG varmt med tykk lue sa hu... Så jeg kjøpte en helt tynn en til vogn turer (kan jo ikke ut hvis det er for kaldt likevel), og en litt tykkere en som vi skal bruke når vi skal ut i bilen og sånn. Altså ingen veldig varm lue slik jeg tenkte[:)]

jeg er i mål tror jeg.. har kjøpt alt.. jo jeg trenger dyne laken og pute og noen kluter og badekåpe så er jeg i boks... skal ut å shoppe de siste tingene i slutten av februar.. bebin kommer da iløpet av måneden etter eller i begynnelsen av april[;)]

Her er virkelig ikkje alt klart... mangler vogn, stellebord, bleier, såper, sengetrekk til vogn og seng... +++ div småting...

Men når faren kommer heim til fredag så kommer nok det meste i hus i løpet av den første veka... skal bli godt... gleder me masse...

det meste er i hus,men mangler seng og madrass,himmel til sengen,ammepute og febermåler. har fått beskjed på at han kommer nok i neste mnd.[:)]

Tror det meste er på plass ... men ikke helt klart. Holder på å lakke vogge - den skal få stå luftig noen uker nå så blir det bra!
Ellers er vogna på vei til å bli klar, litt vasking og stelling av den (den er brukt før).
Stellekommoden er bestilt, venter på tlf om at butikken har fått den.
Bilsete skal vi ha gjennom forsikringsselskapet så det skal samboeren min få ordne!
Og ellers ... litt klær er på plass, men ikke så mye. Vet jo ikke kjønn (vil ikke vite heller altså ..) så det er litt vanskelig å handle klær. Synest alt er veldig enten gutt eller jente!
Bleier får andre handle inn når jeg er på sykehuset, det er jo tidsnok. Andre stelleting også ... kluter er på plass og litt salver og oljer og sånt ... men må kanskje ha litt til ...
Tror jeg må få stellekommoden på plass så kanskje jeg får litt bedre oversikt!
Og så ringte svigermor idag - ho har sendt pakke idag så det blir spennende og se hva som er i den! [:D]
Og om noen ser noe vesentlig jeg mangler så skrik ut!! [;)]

Nå er det visst kvelden her ... Natta!

ORIGINAL: idilar

Har dere alt klart til den lille kommer da jenter?? eller mye som mangler?? tror[8|]jeg har komt i mål jeg nå....

eneste jeg mangler er dyna....men den er bestilt og på vei. ellers er alt ferdigmontert og plasser og klær og tøy vasket...og strøket...deilig med ekstra god tid om dagene.

venter spent nå på lillingen som er i anmarsj om få uker...blir nesten litt nervøs i magen når jeg tenker på det...:)

Back
Topp