ALT KLART

trudes

Glad i forumet
Nå er vogga og senga vasket og redd opp, pakket inn i plast og står klar. tralala

Da er det bare sykehusbagen igjen.[;)]

Blir helt svett når eg ser at dåke begynner å bli klar[8D] må vel snart begynne eg og tenker eg[:)]

her er det ikke så my som er klart heller. har kjøpt inn det meste, men ingenting er montert.
Barneromme er heller ikke ferdig, det er brukt til oppbevaring av alt mulig rart.
Driver å bygger på huset så soveromme vårt er heller ikke ferdig. Badet er ikke ferdig så sambo må forte seg å bli ferdig, har bare litt under 11 uker igjen nå. Har gjort om huset til 2 mannsbolig, så vi deler fortsatt bad me bestefaren til sambo, og jeg nekter å stelle babyen på det lille fæle bade der.
Huff vil så sinnsykt at bade skal vær ferdig nå, er ikke så enkelt å dele bad med en på 80 år!!!

Her er ingenting klart, jeg regner med å begynne så smått i slutten av mai/ begynnelsen av juni jeg.

Her står det meste på hodet pga oppussing av bad + trapper.
Men så fort det er ferdig skal jeg også begynne å rydde fram litt...
Har en mistanke om at tida kommer til å gå fort framover[8D]

her er absolutt ingenting klart...(kun navnet).
Senga som knøtte skal ha, bruker storesøs enda... Klærne ligger fortsatt i kjelleren hos svigermor... vogna er ikke kjøpt inn(har ikke klart å bestemme meg enda heller), stellebordet er klart da:p for det brukes av søs enda, og er kun en stellematte oppå vaskemaskina....
Har planer om å få begynt med alle forberedelser i mai jeg... er litt som må gjøres...

Men jeg har jo svarten meg aldri tid!!! Er jo bare jobb jobb jobb for tiden føler jeg.... blæh....  

Back
Topp