Hege s Glad i forumet 28 Mar 2007 #1 nå er alt klart her til lille Matthias skal komme.. har i dag vært å hentet vuggen, som er siste finnish, så nå kan han bare komme!!!! her er vuggen: jeg er SÅÅÅ stolt av den!!!! [:)]
nå er alt klart her til lille Matthias skal komme.. har i dag vært å hentet vuggen, som er siste finnish, så nå kan han bare komme!!!! her er vuggen: jeg er SÅÅÅ stolt av den!!!! [:)]
tipp Forumet er livet 28 Mar 2007 #2 kjekt å være klar. kjøpte inn stelle ting idag. så nå er jeg og klr. men hvor er vuggen
Smulan Forelsket i forumet 28 Mar 2007 #10 Det var søt! Skikkelig gammel type! Og en mørk vugge passer til en liten gutt da! [:)]
Hege s Glad i forumet 28 Mar 2007 #12 vuggen er svart.... [;)] jeg synes det passer like godt til begge kjønn.... [;)]
Hege s Glad i forumet 29 Mar 2007 #16 takker!!! på andre siden står det forresten; "i livet lykke, i hjertet fred, i heimen hygge og kjærlighet." og på den siste kortsiden, står vårt etternavn [;)]
takker!!! på andre siden står det forresten; "i livet lykke, i hjertet fred, i heimen hygge og kjærlighet." og på den siste kortsiden, står vårt etternavn [;)]