Alt klart til jul???

Holdt på til 4 i natt, opp igjen og på jobb kl 7.. Ikke i nææærheten av å være ferdig [&:]

Nah, men stresser ikke.
Det blir jul uansett![:D]

En del som gjenstår, men ikke noe stress [:)]

Alt klart. Til bursdagsfeiring i morgen, derimot... [8D]

pakkene er klare, meste parten levert

klærne ferdig strøkne (mangler bare å pakke bagen, skal feire hos svigers)

Leiligheten er akkurat vasket og ryddet (reiser i morgen)

Eneste eg må gjøre nå, er å reie på butikken, handle inn til julestrømpa til mannen og vesla, så er vi jammen klare til jul[:D]

Svigers og dei styrer med maten, så den trenger vi ikkje å tenke på! Jule tre skal vi ikkje ha, siden vi ikkje er hjemme i jula, og vi har ikkje plass. Så eit problem mindre i år[8D][:)]

Noooope !

Holdt på til i natt med å pakke inn julegaver, og da kom jeg på at jeg har glemt noen.. [:'(] Har ikke mulighet i dag for jeg skal være på jobb, skal også jobbe i morgen..

Så da må jeg ut og kjøpe dem siste julegavene på julaften..

Jeg har liksom ikke så mye å gjøre siden det er mamma som står for alt sånt..=)

er ferdig med:
*pakker
*husvask
*julebakst
*jultre og pynting

skal bare smårydde litt leker, vaske 2 klesvasker, bade bikkjer, lever en stk pakke, pakke og dra å ete oss feite hos svigers[:)]

Har igjen:

-skal bake noen ting til.. (gjør jeg i kveld)
-Kjøpe juletre (skal etterpå)
-Pynte juletre og pynte huset.. (i morgen)
-Vaske og rydde( i morgen/begynner i kveld)
-Levere julegaver og kort (i dag)
-må legge frem klær/ stryke klær (gjør vi i morgen)

Kjempe glad for at mannen min tar juleferie i dag:) Så kan han få hjelpe meg.. Sliter veeeeldig med bekkenet mitt og mye nedpress, så avhengi av å ikke "overannstrenge" meg.. Og da er mannen min FANTASTISK!! [:D] (og han liker faktisk og rydde og vaske, så ofte jeg står opp til nyvaska hus. da har han vasket og ryddet laaangt utover natta.. flinke mannen min)

Julegåvene er i boks, men ikkje levert til mottakarane endå.
Huset er delvis reint, men ganske rotete [8D]
Juletreet blei hogd i dag [:)]

Men sånn totlat sett er eg heilt avslappa, gidd ikkje styre så voldsomt med hverken rydding eller vasking[8D]

Bare mathandling igjen, det gjøres imorgen- sammen med resten av verden...

Ungene blir igjen hjemme med mormor da så noe bedre tid.

Back
Topp