Alt klart til baby kommer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Fikk kjøpt seng og soveting i dag, så da mangler vi bare hus :)
Ellers mangler vi apotekting og ting til mor

Her mangler vi stellemadrass, litt apotek ting til mor, amme bh/klær gulpekluter pg vaskekluter:) og stelleveske

Vi mangler stellekommode, vugge og seng, og ammeklær, samt noe smådill, men vi vet akkurat hva vi skal ha, så det meste kommer på plass nå i nærmeste fremtid :) Håper bare barnas hus får tilbud på stellekommoden og vugga, hvis ikke må vi bare betale full pris :p

Har klær, bedside crib og babygym. Ikke akkurat så mye som er på plass, nei. Aner ikke hvilken vogn eller hva slags bilsete vi skal ha. Kanskje på tide å få ut fingeren?

Herregud! Nei, absolutt ikke klart her. Mangler nye garderobeskap, nytt servantsksp og veggskaper på badet, få hjem stellekommoden og en haug andre ting.

Har klær, bedside crib og babygym. Ikke akkurat så mye som er på plass, nei. Aner ikke hvilken vogn eller hva slags bilsete vi skal ha. Kanskje på tide å få ut fingeren?

Hadde det ikke vært for at det var bestillingstid på blant annet vognen vi skulle ha hadde sikkert ikke jeg fått gjort så mye mer enda tenker jeg... Selv om jeg etterhvert tenker at jeg kanskje bør begynne så smått å vaske litt klær osv... Hadde tenkt å vente med det, men føler ting nærmer seg meg stormskritt :p

Synes det er koselig å sysle litt med ting hjemme om dagen selv om det er noen uker igjen til termin, da jeg er sykemeldt og dagene blir veldig lange. Er også veldig klar på at jeg vil at alt skal være i orden før han kommer, så da ordner jeg ting tidlig tilfelle han bestemmer seg for å komme ut litt før termin :) så får jeg heller bare slappe av dersom jeg går på overtid! :)
Mangler å vaske litt klær, og generelt bare rydde og gjøre istand barnerommet (nå er det myyye rot der) :)

Det meste klart her, greit å slippe å stresse. Tenker også at det blir babyshower snart, så da får vi sikkert en del vi trenger.... Andre som har hatt det?

Back
Topp