Alt klart til baby kommer?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Mangler å få kjøpt inn seng, klesskap og tripptrapp stol. Å så mangler jeg oversikt over hav vi har av klær og hva vi trenger av klær ellers så begynner ting å være på plass. Savner overskudd til å drive med redebygging etter jobb, for det klar i fingrene etter å få ordne ting men har ikke energien dessverre.

Har ikkje kjøpt noenting nesten! Men har det meste frå før... :) Skal hente søskenvogn til helga, og kanskje handle litt klær. Må kjøpe ammepute og brystpumpe, men det hastar jo ikkje..

Mangler mye! ..vogn, bilstol, alt til stell, hentesett +++ :-)

Neeeei :p her er det langt fra klart.... Har fortsatt kun en bilstol og noe klær i hus. Har fått bestilt og lagt av på butikken det medte av det vi trenger da så når bare det kommer blir det vel greit :)

Har det viktigste, mangler litt småtteri, men det tar vi litt etterhvert nå :)

Har det meste. Men har ikkje sett det på plass. Alt er i poser i boden. Så må få litt orden i sakene og vaske klær osv :) mangler det som trengs fra mat butikken. Bleier og ammelnnlegg ol

Har det meste, fordelt rundtom i boder og kjeller.

Mangler bare litt stelleutstyr, bleier og sånt som man kjøper rett før fødselen. :)

Har ikke alt klart, men stresser ikke. Tar litt av gangen og det er fortsatt 2 måneder igjen. Om det blir fødsel før termin så får mannen min ta seg en runde for å kjøpe inn resten :)

Nei! Jeg har ingenting, baby sitt rom er ikke ferdig, men håper at vi er ferdig før påsken med det ;) og det er fortsatt mye tid sier kjæresten min haha :)

Rommet må males og møblene må inn. Noen av møblene trenger et strøk maling.
Mangler klesskap og vasking og bretting av klær.
Vogna måtte ha en skikkelig rens etter å ha stått i garasje. Så den skylles og tørkes om hverandre nå, før den skal settes sammen igjen.... er ganske mye igjen med andre ord. Men stresser ikke for mye ennå.

Her er alt klart:) evt et strøk maling på spinkelsenga:)

Nei, langt i fra:p Men har jo god tid og har det aller meste etter de 2 andre! Rommet blir vel bygd i løpet av Mars så etter det begynner jeg vel å innrede det, vaske og plassere klær og sjekke at vi har alt;)

Nettopp prøvd å sortere klær. Sliter noe voldsomt med å se hva vi evt ikke trenger å kjøpe mer av, har ganske mye men føler jeg ikke får oversikt. Har I tillegg fått tilbud om å kjøpe endel klær i str 50-68 brukt fra et søskenbarn så regner med at jeg ender opp med altfor mye klær...jaja, ungen skal ikke trenge å være naken det første halvåret hvertfall :P

Back
Topp