Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mangler å få kjøpt inn seng, klesskap og tripptrapp stol. Å så mangler jeg oversikt over hav vi har av klær og hva vi trenger av klær ellers så begynner ting å være på plass. Savner overskudd til å drive med redebygging etter jobb, for det klar i fingrene etter å få ordne ting men har ikke energien dessverre.
Har ikkje kjøpt noenting nesten! Men har det meste frå før... Skal hente søskenvogn til helga, og kanskje handle litt klær. Må kjøpe ammepute og brystpumpe, men det hastar jo ikkje..
Neeeei her er det langt fra klart.... Har fortsatt kun en bilstol og noe klær i hus. Har fått bestilt og lagt av på butikken det medte av det vi trenger da så når bare det kommer blir det vel greit
Har det meste. Men har ikkje sett det på plass. Alt er i poser i boden. Så må få litt orden i sakene og vaske klær osv mangler det som trengs fra mat butikken. Bleier og ammelnnlegg ol
Har ikke alt klart, men stresser ikke. Tar litt av gangen og det er fortsatt 2 måneder igjen. Om det blir fødsel før termin så får mannen min ta seg en runde for å kjøpe inn resten
Rommet må males og møblene må inn. Noen av møblene trenger et strøk maling.
Mangler klesskap og vasking og bretting av klær.
Vogna måtte ha en skikkelig rens etter å ha stått i garasje. Så den skylles og tørkes om hverandre nå, før den skal settes sammen igjen.... er ganske mye igjen med andre ord. Men stresser ikke for mye ennå.
Nei, langt i fra Men har jo god tid og har det aller meste etter de 2 andre! Rommet blir vel bygd i løpet av Mars så etter det begynner jeg vel å innrede det, vaske og plassere klær og sjekke at vi har alt
Nettopp prøvd å sortere klær. Sliter noe voldsomt med å se hva vi evt ikke trenger å kjøpe mer av, har ganske mye men føler jeg ikke får oversikt. Har I tillegg fått tilbud om å kjøpe endel klær i str 50-68 brukt fra et søskenbarn så regner med at jeg ender opp med altfor mye klær...jaja, ungen skal ikke trenge å være naken det første halvåret hvertfall