Fikk regning av lege for første kontroll.. måtte ta en celleprøve. Har aldri måttet betale for det før.. men tydelig vis nå.. har du måttet betale for det ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk regning av lege for første kontroll.. måtte ta en celleprøve. Har aldri måttet betale for det før.. men tydelig vis nå.. har du måttet betale for det ?
Når legen sier gan må ta det pga av at prøven ikke skalv være eldre enn 1 år når man er gravid så blir det jo det.Celleprøve er vel ikke svangerskapsrelatert.
Okey. Har ikke måttet betale for det før i svangerskapetCelleprøve har jeg alltid måtte betale for, men ikke ordinære svangerskapskontroller og tester knyttet direkte til svangerskapet.
Når legen sier gan må ta det pga av at prøven ikke skalv være eldre enn 1 år når man er gravid så blir det jo det.
Aldri hørt om. Trodde ikke de tok celleprøver i hele tatt når man er gravid faktisk. Det er jo ikke noe alle gravide får beskjed om å gjøre, og gjøres ikke som en del av svangerskapsomsorgen, så at det ikke blir dekket overrasker ikke meg hvertfallNår legen sier gan må ta det pga av at prøven ikke skalv være eldre enn 1 år når man er gravid så blir det jo det.
Her nevnte fastlegen det på første svangerskapkontroll. Det er en del av de første testene som blodprøver og urinprøver.Aldri hørt om. Trodde ikke de tok celleprøver i hele tatt når man er gravid faktisk. Det er jo ikke noe alle gravide får beskjed om å gjøre, og gjøres ikke som en del av svangerskapsomsorgen, så at det ikke blir dekket overrasker ikke meg hvertfall![]()