Alt håp ute?

Lille-bille

Glad i forumet
Kjenner at jeg begynner å miste håpet på at denne blødningen bare er uskyldig...
Har hatt smålige blødninger hele helgen uten form for smerte eller noe annet, ga seg litt innimellom, men nå i kveld så fikk jeg litt stikkinger i siden og en del friskt blod som kom i do og på papiret når jeg tisset:/ ikke noe slim eller klumper.
Skal ringe legen så fort di åpner, men tar meg selv i å tenke at det ikke er vits med di blodprøvene eller hva di nå gjør, for jeg tenker med meg selv at det er jo over nok en gang.
Testen var jo enda positiv, men det trenger jo ikke bety noe.
Kan di se noe på en ul når jeg bare er 4+5?
Er det fortsatt et lite håp?
Kan det bare være det ene egget som har fallt bort?

Bare noen tanker nå på kvelden.
 
Dette kan jeg ikke så mye om, men har forstått det som at blødninger ikke nødvendigvis betyr at det er over. Og at blodprøver som måler hcg-stigning er den eneste måten å vite helt sikkert.

Sender deg varme tanker!
 
Dette kan jeg ikke så mye om, men har forstått det som at blødninger ikke nødvendigvis betyr at det er over. Og at blodprøver som måler hcg-stigning er den eneste måten å vite helt sikkert.

Sender deg varme tanker!
Har også lest dette mange steder, men klarer liksom ikke la være å tenke negativt i en sånn her situasjon.
Takk❤️
 
:HeartredJeg ville hvis det er stigning på hcg prøvene spurt om å få fortsette på litinus, jeg føler meg mye tryggere og det er ikke skadelig så hvorfor ikke:Heartred jeg har ikke mangel påvist eller noe, men de sa at jeg fikk velge å slutte ved positiv test eller fortsette til uke 12.

masse lykke til i morgen:Heartred jeg har mange venninner som har blødd i svangerskapet og de har har friske barn idag. Vet det er vanskelig, men prøv å ikke ta sorgene på forskudd:Heartred
 
Sender deg en klem <3 Blødninger kan være ufarlig, men det er nok best å sjekke det opp med HCG-blodprøve. Ultralyd så tidlig er det nok vanskelig å se noe. :( Sender deg en klem <3
 
Jeg har hatt blødninger siden lørdag kveld, var på sjekk i går kveld på legevakta, fikk beskjed om at så lenge du ikke blødde MYE var dette normale, ufarlige blødninger. Så jeg føler med litt mere betrygget om at det skal gå bra! Forrige svangerskap blødde jeg helt til fødsel i uke 33, men da pga foranliggende morkake + biplacenta. fikk beskjed om å ta det med ro da
Så håper blødningene dine og mine stopper og at dette blir fine svangerskap ❤️
 
Takk alle for gode og betryggende svar :)
Venter nå på å få svar fra lege. Kom ikke gjennom til dem på tlf så har sendt en mld og prøver igjen på tlf om en liten stund :)
 
Hei. Sniker fra Mai gruppa. Jeg har blødd av og på siden jeg fant ut at jeg var gravid. Sist nå i helga, da det kom en skikkelig klump. Men jeg har ikke hatt noe som helst smerter, jeg har kun vært litt øm de gangene jeg har blødd mye. Var på TUL i dag, 9+0, og alt står bra til :)
 
Har begynt å få mens smerter nå i dag, så regner med dette forsøket ikke funker og det er en sa på gang :/ har en del smerter på venstre side, ingenting på høyre. Men har en ny blodprøve på onsdag så får vi se
 
Har begynt å få mens smerter nå i dag, så regner med dette forsøket ikke funker og det er en sa på gang :/ har en del smerter på venstre side, ingenting på høyre. Men har en ny blodprøve på onsdag så får vi se

Husk at menssmerter er helt vanlig når man er gravid også ❤️
 
Husk at menssmerter er helt vanlig når man er gravid også ❤️
Har egentlig slått meg til ro med at vi må i gang med nytt forsøk,, det har kommet en del små slim klumper med blod, og 1 større så regner med at da hvertfall 1 av eggene er fallt bort :) skal ta en ny blodprøve på onsdag så får svar da :)
 
Har egentlig slått meg til ro med at vi må i gang med nytt forsøk,, det har kommet en del små slim klumper med blod, og 1 større så regner med at da hvertfall 1 av eggene er fallt bort :) skal ta en ny blodprøve på onsdag så får svar da :)

Klem til deg ❤️
 
Har egentlig slått meg til ro med at vi må i gang med nytt forsøk,, det har kommet en del små slim klumper med blod, og 1 større så regner med at da hvertfall 1 av eggene er fallt bort :) skal ta en ny blodprøve på onsdag så får svar da :)
Sender deg en klem :Heartred
 
Hcg nivået var allerede under 3 så er ikke mye inni magen her:) men fikk ringt klinikken og fått nytt uttak allerede i uke 46(om 6 uker) :D
 
Hcg nivået var allerede under 3 så er ikke mye inni magen her:) men fikk ringt klinikken og fått nytt uttak allerede i uke 46(om 6 uker) :D
Så fint at du klare å holda motet oppe, du e tøff!:Heartpink om/når du føler for det vil eg gjerne tipse deg om å sjekke ut eteriske oljer for fertilitet, både for deg og mannen. Balanse i kroppen er ofte ikkje lett å få til i verden idag, det krever ofte litt meir hjelp fra naturen:Heartpink sjekk det ut om du føler deg up for it! Eg kan iallefall skrive under på at eteriske oljer er gull verdt! Til det meste faktisk. Men du må kjenne på dette sjølv :)
Masse lykke til med neste forsøk:Heartpink
 
Back
Topp