Alt er skittent..

Nilen

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
De siste ukene så har jeg en sånn følelse av at alt er skittent! Uansett hvor mye jeg vasker eller hvor jeg er, så er det skittent. Helt rene klær oppleves også som urene!

Er dette noe form for redebygging-symptomer? :P

De siste ukene så har jeg en sånn følelse av at alt er skittent! Uansett hvor mye jeg vasker eller hvor jeg er, så er det skittent. Helt rene klær oppleves også som urene!

Har det på helt samme måte, og det føles veldig slitsomt til tider. For vasker og rydder veldig mye fortiden. Føler sånn med meg selv også, så dusjer som regel 2 ganger for dager, blir jo svett av ingenting...

Her har redebyggingen gått over.. Før var jeg husmormonster som vasket, skrubbet og brettet hele dagen, men nå er jeg bare lat :p

Samme her, men her ER det skittent!! Virker iallefall slik, for jeg vasker og ordner hele tiden til vanlig. Støvsuger omtrent hver dag. Men nå med bekkenløsning blir det bare støvsugd i helgene når mannen kan gjøre det!

Samme her, men her ER det skittent!! Virker iallefall slik, for jeg vasker og ordner hele tiden til vanlig. Støvsuger omtrent hver dag. Men nå med bekkenløsning blir det bare støvsugd i helgene når mannen kan gjøre det!
Samme her! Og når jeg er hjemme på dagtid synes det så enormt mye bedre!! :-(

nå følte jeg at det er skittent her.. bruker ikke å støvsuge mer enn max hver 3dag jeg.. sånn til vanlig, hehe

Har det sånn jeg å, selv om jeg vasker blir alt skittent igjen med en gang:/
Mannen min holder på å bli gal av vaskinga, å det byr på noen diskusjoner!

Back
Topp