Alt er så mye "verre" denne gangen

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Altså, misforstå meg rett, jeg vet jeg ikke er av de med tyngst svangerskap. Men alt er liksom så "forsterket" denne gangen i forhold til forrige svangerskap.

Hadde bekkenløsning et par uker på slutten forrige gang, nå har jeg det allerede!

Var litt kvalm og kasta opp innimellom med førstemann, kasta opp daglig i maange uker denne gangen og kasta opp senest i dag! Enda er jeg 23 uker på vei :p

Fikk halsbrann på slutten med forrige mann, har fått skikkelig halsbrann denne uka!

Hadde noe ømme pupper på slutten med førstemann, de er dritvonde og blitt kjempestore allerede nå :p

Rart alt skal komme tidligere og "verre" denne gangen :p

Helt likt her... Nesten ingen symptomer med førstemann, litt mer med nr to, og nå er alt ganget med ti ;)

Burde kanskje ikke svare her, med mine helt like svangerskapet.
Eneste forskjellen er at med første og andre barnet merket jeg at jeg var gravid, pga litt småkvalme og magesug tidlig i svangerskapene.
Denne gangen merket jeg ikke det engang! :)
Det enste jeg har nå, er lavt blodtrykk og litt kviser som de andre gangene.
Føler meg ikke gravid i det hele tatt, men regner med at etterriene kanksje blir mer merkbare med nummer tre.

Første svangerskap var ikke enkelt, så jeg håpet at det skulle bli bedre denne gangen. Men tvert imot. Alle plager har kommet tidligere, og sterkere :(

Men, men, resultatet er jo verdt det :)

Samme her. Nesten ikke en plage med første. Men denne gangen har jeg prøvd alt :p

Samma her! :-P blæreprolaps eller et eller annet, låsninger som kommer og går i bekkenet, kvalm i starten osv osv. Kanskje kroppen fortsatt er sliten etter forrige svangerskap!

Helt likt som deg.
Føler meg mye verre denne gangen, og er "lei" allerede. Er nok ikke av de med det tyngste sv.skapet, men synes alt i alt så er sv.skap kjipt;/

Dette svangerskapet har vært mye verre enn det forrige, men jeg hadde et VELDIG lett svangerskap sist da.. Har hatt mye hodepine, stivhet i nakke og smerter i rygg. Sist hadde jeg litt smerter i lysken de tre siste ukene, hovne ankler og det var det :P

Jeg er heldigvis bedre denne gangen. Kvalmen er ikke så ikke nå, og kaster "bare" opp 2-3 ganger i uken. Med unntak av de tre siste ukene som jeg har vært syk. Håper kvalmen nå kommer av hostinga, og at den går over igjen når jeg har blitt frisk!

Kjenner meg igjen ;) puppene har vært ømme siden dag 1 denne gangen. Ikke merket noe på de i d heletatt med de 2 andre :p Bekkenet er nå uholbart , noe som ikke skjedde før uke 30 sist. Og halsbrannen herjer vilt, noe som også bare skjedde et par ganger sist :P Godt d kommer noe bra utav dette... hehe

Back
Topp