Alovera til barn

*høstmamma*

Elsker forumet
Hvilken type bruker dere? Finnes det noen som er parfymefri?

Selges den på apotek?
ORIGINAL: *LiseT*

Jason aloe vera gel. 97% ren aloe

Endte opp med en fra apoteket som heter AloeVera lotion 90. Var uten parfyme og det var noe av det jeg så etter. Ikke lukter den noe særlig heller[:)]

alovera 98% heter den eg bruke...veeeldig bra..

ORIGINAL: Agrestic

Må nok skuffe deg der, aloe vera blir ikke renere enn 96% for det første. Jobber i helsekost, og selger aloe vera privat - og har hatt noen ganske interessante samtaler med en selger fra Jason. Han slutta å argumentere for Jason når jeg sa hva jeg solgte, det sier litt. Jeg vet hvor jason kjøper aloe veraen sin, som da i utgangspunktet er ganske ren, men Jason blander denne ut til et konsentrat. Men alikevel har de lov til å sette så mange % på produktet som de vil. Ren aloe vera er dyrt. Jason får du ned til 39kr. Så ikke la dere lure.[;)]

Nå skal jeg være vanskelig![:D][8D] 
Hvorfor skriver de 98% da? Hvis den ikke blir renere enn 96%??[:)][;)]

ORIGINAL: RagnhildK83

Må nok skuffe deg der, aloe vera blir ikke renere enn 96% for det første. Jobber i helsekost, og selger aloe vera privat - og har hatt noen ganske interessante samtaler med en selger fra Jason. Han slutta å argumentere for Jason når jeg sa hva jeg solgte, det sier litt. Jeg vet hvor jason kjøper aloe veraen sin, som da i utgangspunktet er ganske ren, men Jason blander denne ut til et konsentrat. Men alikevel har de lov til å sette så mange % på produktet som de vil. Ren aloe vera er dyrt. Jason får du ned til 39kr. Så ikke la dere lure.[;)]

Nå skal jeg være vanskelig![:D][8D] 
Hvorfor skriver de 98% da? Hvis den ikke blir renere enn 96%??[:)][;)]

Hmmm...[:D][:)] men hvorfor?? når det ikke er mer enn 96? Da lyver de da?

bruk et blad av planten.. den er renest, å inneholdet seff mest alovera..[;)]

Back
Topp