Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
flott babyteppeVis vedlegget 26384 Da var jeg ferdig med mitt vogn teppe babyteppe. Et enkelt teppe å strikke som går fort.
du er meJeg vil også være med. Har diverse prosjekter liggende som må bli ferdige til oktober, har termin da.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så fint det varVis vedlegget 26384 Da var jeg ferdig med mitt vogn teppe babyteppe. Et enkelt teppe å strikke som går fort.
Jeg kan tenke meg å være med
Holder på med pose til baby. Funker det?
--------------------------------
☆ vår tur snart?? ☆
Denne mnd er det tepper-men bare heng deg på-det kan jo hende det kommer en oppgave med babypose\kjørepose el.l i løpet av alongen ;D
Litt usikker fant det i et blad en gang, står det skal strikkes med tykt garn på pinne 10 men jeg strikket det på pinne 8. Ville du hatt oppskriften?Så fint det var
Hvilket mønster er det?
du er meJeg hekler et teppe med bestemorsruter som aldri blir ferdig, tenkte å bruke det til vognteppe. spørs om jeg burde bli med her for å få litt motivasjon![]()
du er meJeg vil være med!:-D
Her er mitt bidrag! Selvkomponert hekla teppe som passer perfekt over dyna i sprinkelsenga. Inspirert av oldemorsruter og jeg fikk brukt opp noe bomullsgarn jeg kjøpte på salg alt for lenge sidenOg det er min 11 uker gamle datter sitt navn så klart
♡ Linn-Kristin ♡