monicabebe
Forumet er livet
Driver ikke du med rockering? Bra resultater?
Har skaffet meg en jeg også...og det er moro jo!!! Måtte stoppe meg selv i dag fordi det stod at man ikke skulle overdrive de første gangene, hehe-
Har skaffet meg en jeg også...og det er moro jo!!! Måtte stoppe meg selv i dag fordi det stod at man ikke skulle overdrive de første gangene, hehe-