Almyrida 81

Fru+2

Forumet er livet
Satt å så på livet på Svalberg på tven forje dagen.
Tenker alltid på deg når jeg ser det[:)]
Men lurte på når er det beste tiden å reise ditt opp?
K og jeg lurte litt om vi skulle ta en tur ditt, men var ikke helt ening om når det var finest der.
 
JEG vil si at den fineste tiden er i mars/april.. Da er sola komt igjen, og det er anda masse snø og kaldt.. [:)]
Vi var der oppe i april i fjor, og da hadde vi 10 dager med strålende sol og masse snø og herlige dager!! [:D]
Klart, jeg syns jo at mørketida har sin sjarm og jeg, og kanskje man skulle reist opp i oktober/november for å oppleve det blålyset som er rett før det blir helt mørkt.. Nydelig!
Og sommeren der oppe og har jo sin sjarm da.. For noen.. [8D] Er jo ikke sommer, men det skjer mye, og man får jo se en helt HELT annen natur enn man har her på fastlandet.. [:)] Men det er egentlig bare brunt og gjørmete.. [8D]
 
Hvor overnatter man når man reiser til Svalbard?
 
ORIGINAL: Actrine

Hvor overnatter man når man reiser til Svalbard?

 
Hos svigers.. [;)][8D]
 
Nei, altså det er flere overnattingsmuligheter.. Det er flete hotell.. SAS hotellet, Funken (mener det er Rica), Maryann's polarrigg, basecamp har overnattingsmuligheter.. Er de jeg kommer på nå iallefall.. [:)]
 
Her står det en del overnattingsmuligheter:
http://www.svalbard.net/reiser/no/Overnatting-1-5.html
 
Tar de imot folk fra BV-slekta di også???? hihi
 
Takk for svar[:)]. kansje vi tar brylluspreisa våres ditt. Hadde jo vært en drøm å se det vakre nordlyset...
 
Det høres veldig spesielt og flott ut, silje a, særlig etter å ha hørt Alyrida beskrive Svalbard med stjerner i øynene.[:)]
 
Back
Topp