Alltid bekymret!

Nnina

Glad i forumet
Er det mulig!
Fornuften min sier jo at alt er bra og at alt er som det skal. Likevel er jeg ALTD småbekymret.
Redd for at nurket ikke skal ha det bra inni der siden jeg ikke har kjent noe bevegelse enda, redd for at det er noe galt selv om jeg vet at det e rlivmoren som strekker seg....sukk.
Alltid noe å bekymre seg for selv om jeg prøver å la være!

Takk[:)] Utrolig irriterende å bekymre seg når man vet at det egentlig ikke er nødvendig.
Men det er vel sånn for alle oss her inne, går litt opp og ned[;)]
Tenk på ALLE bekymringene vi får når nurket blir født....som vi skal ha i mange mange mange år fremover- he he[:D]

Skjønner sååå godt hvordan du har det Nnina!! [&:] Er akkurat sånn selv...[8D] huff. Samtidig som vi er litt tullete akkurat der, så er det likevel ikke noe godt å ha det sånn[X(] Jeg hadde en laaang periode der jeg var i lykkerus og sikker på at alt var bra og magen vokste uke for uke[:)]
Nå til fredagen er jeg 17 uker, og magen har ikke blitt noe større denne gangen.. Bare litt spissere..mer tube aktig muligens. Begynner å heller grue meg til ordinær ultralyd om 2 uker enn å glede meg.. Tenk om noe skulle ha skjedd...!
Uff, disse bekymringene kunne vi hatt oss foruten..! [>:] [:)] 
Men alt er nok bare velstand med bebisene[;)]

Ohhh yes, know the feeling! Grugleder meg til UL, har det i neste uke jeg også[;)]
All fornuft tilsier jo at vi hadde merket det hvis noe var galt...men det er VELDIG vanskelig å være fornuftig for øyeblikket[;)]
Men som du sier, nurkene våre har det nok helt topp de[:)]

ORIGINAL: Nnina

Er det mulig!
Fornuften min sier jo at alt er bra og at alt er som det skal. Likevel er jeg ALTD småbekymret.
Redd for at nurket ikke skal ha det bra inni der siden jeg ikke har kjent noe bevegelse enda, redd for at det er noe galt selv om jeg vet at det e rlivmoren som strekker seg....sukk.
Alltid noe å bekymre seg for selv om jeg prøver å la være!

Du må også kanskje tenke litt på at det ikke er bra for nurket at du er så beskymret heller...Du må tenke gode og positive tanker nå. [:)]

Forstår deg supergodt.. Jeg drømmer ting og får innfall der jeg tenker og ser for meg de verste scenarioene.. Er fryktelig tåpelig av meg :-P Men det er vel naturlig at vi er bekyrmet over våre søte små og ønsker de kun det beste tenker jeg =) Morsinnstinktet er vel allerede på plass kanskje? =)

ORIGINAL: Nnina

Takk[:)] Utrolig irriterende å bekymre seg når man vet at det egentlig ikke er nødvendig.
Men det er vel sånn for alle oss her inne, går litt opp og ned[;)]
Tenk på ALLE bekymringene vi får når nurket blir født....som vi skal ha i mange mange mange år fremover- he he[:D]

Ja, gud, det er ikke noen vits i å bekymre seg nå!!! Dette kan vi jo ikke kontrollere likevel. Etterpå kommer alt det andre... Krybbedød, barnevennlig hus, om de får venner, om de blir mobbet, blir mobbere, om de klarer seg på skolen, sykdom, feil venner, narkotika, om de i det hele tatt blir lykkelige+++ Hehe...  Håper ikke jeg skremmer noen enda mer her!!!! Hehe... Men når jeg tenker på dette så takler jeg litt stikking i livmora hvertfall[;)]

Back
Topp