Allsang i selskap...

Destiny85

Forumet er livet
Er det bare jeg som synes det er harry?

Hver gang jeg er i et bryllup, konfirmasjon eller runddag så har noen vært festlige å diktet sanger.
Tekstene er jo kjempe morsomme, men synes jo det virker som at folk kvier seg for å synge.. Synes det blir litt klein stemning jeg...

Hva synes dere om allsang?

Jeg liker det ikke. Og jeg elsker å synge! Men, ikke påtvunget. Stemningen blir klam og jeg synes det demper den heller enn å heve den. Liker ikke planlagt allsang i selskap! Spontan allsang på grunna v et minne eller en samtale derimot blir noe helt annet[:)]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Jeg liker det ikke. Og jeg elsker å synge! Men, ikke påtvunget. Stemningen blir klam og jeg synes det demper den heller enn å heve den. Liker ikke planlagt allsang i selskap! Spontan allsang på grunna v et minne eller en samtale derimot blir noe helt annet[:)]

Planlagt ja.. Hele selskapet går etter tidsskjema, og midt i maten "nå skal vi synge sangen på side 2". Nesten sånn at det er enten man vil eller ikke..

Synes ikke noe om det. Men har enda ikke vært i et selskap hvor det ikke har vært..

ORIGINAL: *hormonella*

hehe. blir ikke klein stemning i vår familie vertfall. Mange sang glade mennesker der [8D]

Hehe, najs[:D]

ORIGINAL: *hormonella*

hehe. blir ikke klein stemning i vår familie vertfall. Mange sang glade mennesker der [8D]

Signerer den [:D]

Sanger som er skrevet til konfirmant, dåpsbarn, brudepar mm syns jeg er ålreit - selv om jeg ikke er så glad i å synge. Syns iallfall ikke det er harry.

Velkomstsang, takk-for-maten-sang, kaffevise +++ kan jeg spare meg for (særlig hvis det blir for mange av dem).

hehe, ja alltid det. i alle konformasjoner jeg har vært i er det dette berømte hefte med sanger. like rart hver gang, alltid noen som må stemme godt i for å få folk til å synge høyt nok at andre enn deg selv hører din stemme..

ORIGINAL: merete_80

Sanger som er skrevet til konfirmant, dåpsbarn, brudepar mm syns jeg er ålreit - selv om jeg ikke er så glad i å synge. Syns iallfall ikke det er harry.

Velkomstsang, takk-for-maten-sang, kaffevise +++ kan jeg spare meg for (særlig hvis det blir for mange av dem).

Kan ikke det som er skrevet bli lest opp som et lengre dikt f.eks?

Verste sort! Har nok med å komme meg igjennom langdryge talar, helde på å tilte når tredje sang med Bamsefars fødselsdag-melodien startar opp! [&:]

Back
Topp