ALLI slankepille

Jeg prøvde en pakke av den (selvfølgelig før jeg ble gravid). Jeg tror på at den har effekt, til en viss grad. Det sies at det er det eneste reseptfrie slankemiddelet på markedet som har effekt, og det tror jeg på. Det den gjør er at noe av fettet du spiser skilles rett ut av kroppen igjen. Men, pillen har sine bivirkninger også. Slimete gul avføring (og om du spiser mye fett en dag så føler du at du lekker gult slim hele dagen) *BEKLAGER DETALJER!* Rent tallmessig så merket jeg det litt på vekta, men jeg har mer tro på medikamentet som en "pusher", sånn at man kommer litt i gang. Men ikke forvent deg enorm virkning.

Informasjon fra Statens legemiddelverk

Inneholder samme virkestoff som xcenical som man får hos lege, bare mindre dose.. Avføringsmiddel spør du meg! Jeg er ikke i tvil om at det funker, men bieffektene er såpass ekle for min del, at ellers takk!

Om du spiser sunt er det få bivirkninger. Om du spiser mye fett får du de bivirkningene som er nevnt her. Så da er det på en måte opp til deg selv. emoticon

Jeg spiste samtidig stort sett sunt - så det er vanskelig å si hvilken effekt alene alli hadde. Jeg tok en kur (en boks), og gikk ned 5 kg. I og med at alli i seg selv var ekstra motiverende (den var jo dyr, og bivirkningene er jo mye mer tydelig om man ikke spiser sunt) så kan man gi alli kreditten for alle kiloene, men noe kan jeg nok skylde på det endrede kostholdet.

Back
Topp