Allergitabletter

Henger meg på, helt forferdelig å ikke vite hvem man trygt kan ta og hvor mye! Så her har jeg tatt en cetrizin en gang i mellom for å dempe det værste :/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg bruker Cetirizin fra 2 trimester (er 27 uker nå) og lege min sa at det er helt greit å bruke det. Jeg har fått skikkelig pollenallergi fra første uker og bare medisin hjalp meg å få puste litt bedre. Jeg fortsatt sliter med tett nese men det er ikke så dårlig som i 1 trimester.

Sent from my iPhone using BV Forum

Cetirzin er trygt å bruke i svangerskapet ifølge legen min :) går på noen andre enn de, tror de heter loratadin som og er trygt

Du kan helt klart stole på det du finner på Relis. Både zetiricin og loratadin (og desloratadin = Aeriua

Du kan helt klart stole på det du finner på Relis. Både zetiricin og loratadin (og desloratadin = Aeriua
Dustetelefon! Det skulle stå Aerius, kan trygt brukes under svangerskap.

Jeg tar cetirizin :) gikk på aerius, men fikk beskjed om p heller ta cetirizin

Sent from my iPhone

Jeg fikk beskjed av legen min og ikke ta noenting! Så jeg holdt jo på å bli gal i fjor høst :( Og når våren kom nå, så måtte jeg bare starte på cetirizin igjen etter å ha lest at det var trygt! Så du kan ta cetirizin mens du går gravid, men ikke mens du ammer ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Legen sa det var helt trygt å ta Aerius. Jeg har tatt 1 per dag siden mai ;-)

Jeg har fått svar fra legen nå om at jeg trygt kan ta både Cetrizin og livostin øyedråper! :)

Jeg tar postafen mot kvalmen, den hjelper ig så heldigvis noe mot allergi. Livostin nesedråper og spearsallergi til øynene (den er ok for de som også bruker linser) man vil jo helst ikke ta noe, men man skal jo puste og sove også! Relis er til å stole på :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Bruker cetirisin m(ettelleranna) (skulle være en mildere type enn ratiopharm, eller hva de nå het) når jeg MÅ. Dvs når jeg får skikkelig nyseannfall eller blir tett. Legen anbefalte ikke å ta de hver dag om det ikke var nødvendig siden det ikke var studert nok på det .

❤️ Mars 2015 ❤️

Back
Topp