Allergisk utslett av NAN ( Bilde )Oppdatert

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Kan dette være alergisk reaksjon på nan1..
Enya får bare MME og hver gang hun drikker blir hun rød prikkete i ansiktet..
Hun har nettopp spist her og da ble hun sånn,etter en stund blir det litt svakere og så blir det sånn her igjen når hun spiser igjen..

Så da lurer jeg på om hun kan være alergisk mot NAN..

Ja da har hun fått ei flaske med MME fra HIPP og nå fikk hun ikke disse prikkene,så da får vi se om det er NAN som er problemet..

Sånne fikk Noah S også av NAN...Så jeg gikk over til HIPP, og de røde prikkene så jeg ikke mere til....[;)]

Datteren min fekk litt utslett (ikke så gale som din) og fekk mageknip av NAN så jeg gikk over til collett...
Kansje prøve det?

ORIGINAL: Labambie

Er det kun mme hun får? For det ser jo nesten ut som sånne hormonutslett som man får i starten av ammingen.. Jeg ammet bittelitt men ga mme 90% av tiden, og jenta mi hadde sånne..

MEN, det skal sies at ved ca 8 ukers alder oppdaget vi at hun var allergisk mot NAN, hun sprutspydde det opp annenhver gang.. Så vi gikk over til HIPP.. Det er jo bare å prøve noe annet en stund?

Ja det er kun NAN MME hun får..
Får prøve å bytte merke da..

Akkurat det samme som MO hadde. Han var 2 mnd med masse prikker. Forsvant etter at vi sluttet med NAN!!

Ja da skal jeg prøve ett annet merke imorgen[:)]

babyen til søstern min hadde iknende utslett pluss veldig vondt i magen da han fikk mme nan1, legen anbefalte da å prøve nan h1 tror jeg det heter.. de har på apoteket.. det er for barn som er litt mer allergiske.. litt dyrere for pakka.. men martin blei bedre etterpå de har brukt det hele tida... håper det har noe nytte for dere...

Æ har ikke amma.. men mi fikk sånt utslett, spurte jordmora når æ va på kontroll hos ho.. Ho sa det va hormonutslett.. Selv om man ikke amme så kan dæm få det [:)]

Da har jeg vært å kjøpt HIPP til snuppa,så får vi se hvordan hun reagerer på den..

ORIGINAL: LisskaOgRampen

Æ har ikke amma.. men mi fikk sånt utslett, spurte jordmora når æ va på kontroll hos ho.. Ho sa det va hormonutslett.. Selv om man ikke amme så kan dæm få det [:)]

æ he heller ikke amma, men fikk samme besjed, bare i vårt tilfelle var de atopisk eksem, ikke hormonutslett. så min erfaring er at hs og jm ikke gidder bruke litt tid på hva de kan være å blir avfeid me en gang man spør, fordi de MÅ gjo være hormonutslett.

Back
Topp