Allergisk reaksjon

Lillemy.

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Sensommerbarna 2019
Behandling ?
Hvor lenge varer det? Noen tips råd eller generelt erfaringer?
Reaksjon på hud produkt ;/
Skal oppsøke lege om det ikke går over kjapt men noen råd imens hadde vært supert.

Hvor er det? Om det er utslett kan du evt. smøre på litt hydrokortison. Kan også ta en allergitablett. Jeg ble rødflammete oppover hele magen av en solkrem. Tok en cetrizin så gikk det over. :)

Hvor er det? Om det er utslett kan du evt. smøre på litt hydrokortison. Kan også ta en allergitablett. Jeg ble rødflammete oppover hele magen av en solkrem. Tok en cetrizin så gikk det over. :)
Ansikte. Av alle ting. Varmt å kjennes ut som sandpapir

Å typisk at jeg ikke har det; (

Hva har du brukt i ansiktet som ga denne reaksjonen?

Ville nok fått tak i allergitabletter, og smurt med aloe vera

Når jeg får reaksjon på noe jeg har spist går det ofte over på noen(2-6) timer. Da jeg fikk reaksjon på 1 uke penicillin-kur tok det nesten en uke før det var borte.

En eller annen form for allergitablett ville nok hjulpet.

Bra råd :)

Back
Topp