Allergisk reaksjon

Catski

Forumet er livet
Merket at Jesper hadde små kviser (spesielt på magen) i morges, og stusset litt på hva det kunne være. Gav han en ananasbit i går, og gav han en bit i dag også, og etter en stund hadde han masse flere prikker over hele han, og ennå mer på magen. Tydelig at han har fått reaksjon fra frukten. Så nå skal jeg i allefall vente en goooood stund før jeg gir han noen flere sitrusfrukter.

Andre som har merket at småttisene har reagert på sitrusfrukter?

Huff da. greit å vente med slik da ja. Her har ikke Are prøvd noen sitrusfrukter enda.

Nå er ikke ananas noen sitrusfrukt, men kan være en "allergifrukt" slik som kiwi! Men nå vet du det i allefall[:D] Snuppa har ikke fått ananas, men appelsin og kiwi har hun smakt!

Jeg får også masse snuppar på armene, blir rød i ansikte og brystet når jeg spiser sitrus frukter og annanas kan ikke drikke eller spise noe uten å se ut som tomat[8D][8D] Så har vært litt forsiktig med sitrus til snuppa.

ORIGINAL: *Jordbæra*

Nå er ikke ananas noen sitrusfrukt, men kan være en "allergifrukt" slik som kiwi! Men nå vet du det i allefall[:D] Snuppa har ikke fått ananas, men appelsin og kiwi har hun smakt!

Har du jammen rett i[:D][8|]

Back
Topp