Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed i går av legen min om å ikke ta Aerius. I felleskatalogen står det at den ikke anbefales gravide.. Synes det er en jungel å orientere seg i dette.Bruker Aerius, fått beskjed om at den er helt trygg
Jeg fikk beskjed i går av legen min om å ikke ta Aerius. I felleskatalogen står det at den ikke anbefales gravide.. Synes det er en jungel å orientere seg i dette.
Jeg skal ikke ta astmamedisin heller, men foretrekker å få puste og antar det er best for spiren også
Bruker Aerius, fått beskjed om at den er helt trygg
Fått beskjed både fra legen og sykehuset at aerius er greit. Så er vel delte meninger med hvordan de tyder felleskatalogen. For Alvesco (astmamedisinen min), der er det delte meninger om jeg kan ta den eller ikke utifra hva de tyder i felleskatalogen. Siden det ikke står direkte at man ikke skal ta det. Så er ikke lett det der. Men greit p både kunne puste å se da (jeg klarer meg uten alvesco'n, så lenge ventolinen er trygg så jeg kan ta den innimellom)
Fant denne også
https://relis.no/Aktuelt/Arkiv/2012/Trygge_legemidler_til_gravide_og_ammende_med_pollenallergi/
Hei! Er det noen av dere som tar allergimedisiner nå i graviditeten? Er det trygt?