Allergimedisin

Nei, det kan man Desverre ikke /: enkelte kan man bruke viss plagene er større enn risikoen for å skade forsteret fikk jeg beskjed om. Jeg veldig sterk allergi mot sol og varme, og får ekstreme utslett bare det blir varmt i luften. Men bedre jeg lider en sommer enn å risikere å skade barnet :)

Snakk med legen :) jeg bruker aerius i svangerskapet, både denne gangen å sist :) hør hva legen mener å bli enige med han/henne :)

Sniker fra april. Jeg har gjennom hele graviditeten fått beskjed om at dersom mot ikke har det bra, så merker babyen dette... har i samråd med legen gått på både astmamedisin og allergitabletter fra dag 1.
Men vil anbefale deg å snakke med legen om det.
I tillegg så fikk jeg anbefalt å heller søke opp medisiner på Relis.no, i stedet for å bruke felleskatalogen. Da det står mer rettet mot graviditet og amming på denne siden :)

Sniker fra april. Jeg har gjennom hele graviditeten fått beskjed om at dersom mot ikke har det bra, så merker babyen dette... har i samråd med legen gått på både astmamedisin og allergitabletter fra dag 1.
Men vil anbefale deg å snakke med legen om det.
I tillegg så fikk jeg anbefalt å heller søke opp medisiner på Relis.no, i stedet for å bruke felleskatalogen. Da det står mer rettet mot graviditet og amming på denne siden :)

Takk for tipset, fant denne:

http://relis.no/Aktuelt/Arkiv/2015/Trygge_legemidler_til_gravide_og_ammende_med_pollenallergi/

Har vært litt stressa selv, kun Telfast som har virket av de jeg har prøvd tidligere. Godt å høre at denne kan brukes! :)

Back
Topp