Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre !Eldstemann tåler ikke pollen av hassel, or og bjørk, samt katt og valnøtter. I flere år tålte han heller ikke egg. Men det ordnet seg heldigvis da han ble sju
Mellomste tåler alt.
Åja ! Men da er det ikke sikkert minste får melke allergi selv om eldste har det da !Her har det vært omvendt
Eldstemann tåler det meste nesten, yngste har vært allergisk mot egg, men er nå veldig allergisk mot pollen.
Nei det trenger ikke bety at begge blir allergiske. Alle er jo forskjellige ;-)Åja ! Men da er det ikke sikkert minste får melke allergi selv om eldste har det da !
Ja det jeg kom til å tenke på også ! Har liksom blitt vandt med att vi må holde hun helt unna melk, så blir rart med en som kan spise vanlig yoghurt og drikke melk !Nei det trenger ikke bety at begge blir allergiske. Alle er jo forskjellige ;-)
Såpass ja !Har 2 med melkeproteinallergi. Og en med laktoseintoleranse.
Aha ! Her er det ingen av oss som har allergi imot mat. Eller jeg får eksem av det, I liten grad, snuppa får I stor grad utslett av melk. Så håper bare lille I magen slipper eksemen !Eldste tåler alt, mens minste har allergi mot dyr og egg. Minste har arvet det fra meg da, mens det er lite allergier på farssiden
Syns jeg leste at det er rundt 60-70% sjanse for allergi om begge foreldrene har, men 30% om ene har.
Åja men det er greit å vite !Vesla her er allergisk mot en del forskjellig, og vi lurte på om det kunne være at hun var allergisk mot det samme som faren sin. Men fikk da beskjed fra barnelegen at man ikke kan arve allergier, bare tendensen til å bli allergisk. Så alle er forskjellige og det er tilfeldig om familiemedlemmer er allergisk mot det samme. Her er det foreløpig ingen som er allergisk mot det samme.