Allergi

Solskinn :-)

Blir kjent med forumet
Noen her med pollenallergi?
Jeg sliter skikkelig nå. Så ringte legen og spurte om hvilken tabletter jeg kunne bruke. Loratadin mente hun. Men i pakningsvedlegget står det "må ikke brukes av gravide"
Noen med allergi? Hvilken medisiner bruker du isåfall?? :-)

Jeg har knapt vært ute siste uka og sover nesten ikke om nettene pga pollen. Legen har vært ganske steil på medisiner, men nå har jeg fått resept på zyrtec, det skal være trygt :)

Jeg har knapt vært ute siste uka og sover nesten ikke om nettene pga pollen. Legen har vært ganske steil på medisiner, men nå har jeg fått resept på zyrtec, det skal være trygt :)
Huff, vet akkurat hvordan du har det..:-( Da skal jeg høre med legen min om Zyrtec isteden. Skummelt når det står at det ikke må brukes av gravide synes jeg!

Sliter med solelvebless, helt avhengig av tablettene for å slippe brennende stygge store utslett over hele kroppen, men fikk beskjed at jeg måtte bare komme meg igjennom uten, alt er skadelig for barnet. Og de få som ikke er skadelig er det så lite virkestoff i så bortkasta og prøve. Så blir en vond stygg sommer i møte :/
Så du har min største medfølelse!!

I pakningsvedlegget står det hva produsent vil det skal stå. Mener alle allergi medisiner i Norge sier det samme i pakningsvedlegget, men sjekk tryggmammamedisin, relis eller legemiddel håndboken på nett.
Dette er trygge gode sider med relevant info om alt om legemidler og hva leger og farmasøyter gjerne bruker.

I pakningsvedlegget står det hva produsent vil det skal stå. Mener alle allergi medisiner i Norge sier det samme i pakningsvedlegget, men sjekk tryggmammamedisin, relis eller legemiddel håndboken på nett.
Dette er trygge gode sider med relevant info om alt om legemidler og hva leger og farmasøyter gjerne bruker.
Da skal jeg gjøre det☺️
Må være noe som er trygt:)
Tusen takk for info:)

Da skal jeg gjøre det☺️
Må være noe som er trygt:)
Tusen takk for info:)
Er mye som er trygt men legene holder gjerne til gammel kunnskap når det gjelder medisiner til gravide eventuelt holder seg til en type.
Så hver glad du har en lege som undersøker og har oppdatert informasjon for mange får ikke noe i det hele tatt :(

Noen her med pollenallergi?
Jeg sliter skikkelig nå. Så ringte legen og spurte om hvilken tabletter jeg kunne bruke. Loratadin mente hun. Men i pakningsvedlegget står det "må ikke brukes av gravide"
Noen med allergi? Hvilken medisiner bruker du isåfall?? :-)

Husk at mange blir trøtte av zyrtec, mulig du ikke blir det da Jeg bruker aerius, men det hjelper ikke stort. Fikk dymista nesespray og livostin øyedråper. Alt står på relis.no :)

Husk at mange blir trøtte av zyrtec, mulig du ikke blir det da Jeg bruker aerius, men det hjelper ikke stort. Fikk dymista nesespray og livostin øyedråper. Alt står på relis.no :)

Jeg blir veldig trøtt av zyrtec (er det jeg har tatt før), men funker greit ol jeg tar de på kvelden :)

Jeg bruker aerius. Står også der at den ikke skal brukes under graviditet, men både på tryggmammamedisin og legen har skjekket i andre kilder og sier at det går fint :)

Back
Topp