Allergi

frkreal

Forelsket i forumet
Noen som merker at kroppen reagerer annerledes enn den vanligvis ville gjort? Jeg er veldig allergisk mot katt og litt av og på med hund, men har ikke kjent noe til dette under graviditeten når jeg besøker folk med husdyr.

Jeg kan også reagere litt på frukt (kryssallergi), men kjenner ingenting.

Føler meg helbredet :p

Sist svangerskap fikk jeg tilbake allergi som jeg ikke har hatt siden jeg gikk på barneskolen, var veldig allergisk mot noen type e-stoffer i mat/drikke. Etter graviditeten forsvant det igjen og plutselig kunne jeg spise/drikke uten å bli dårlig!

Så jeg tror man plutselig kan endre slikt i løpet av svangerskapet ja ;-)

Noen som merker at kroppen reagerer annerledes enn den vanligvis ville gjort? Jeg er veldig allergisk mot katt og litt av og på med hund, men har ikke kjent noe til dette under graviditeten når jeg besøker folk med husdyr.

Noen som har det.... Ingen endring her!!! Misunnelig!!

Da er du heldig ☺️det er bare til å nyte det. Her er det motsatt, reagerer mye mer enn til vanlig både med allergi og eksem/kløe. Før har jeg reagert litt på katt men nå er det skikkelig ille så må holde meg helt unna kattehjem.

Med andre ord, kroppen endrer seg. Jeg har ikke stått og gnidd katten opp i ansiktet, men det er nesten så jeg har lyst til å prøve for å sjekke hvor lite/mye allergisk kroppen er akkurat nå. Spent på pollensesongen. Aldri vært gravid på våren.

Merker at jeg gruer meg mer og mer til pollensesongen! Håper håper håper jeg slipper forverring pga svangerskap!

Her er det bare blitt værre, både astma og allergi. Klør mye mer i huden generelt også. Hodebunn får også kjørt seg for tiden.. :-(

Kjenner ei som ble veldig mye finere/bedre med/i psoriasisen sin i svangerskapene. Da hadde hun nesten ikke utslett og det klødde ikke :)

Her klør det mye mer, dessverre :/

Back
Topp